موضوعات داغ

هوندا CR-V هفت سرنشینه می‌شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا این هفته رسما از مدل اولین مدل هفت نفره ی خودروی کراس اوور CR-V رونمایی می کند. نسل جدید این خودرو نه تنها اولین نسل از CR-V است که دارای هفت صندلی خواهد بود بلکه اولین مدل این خودرو است که دارای پیشرانه ی بنزینی توربوشارژر نیز است.
نسل پنجم CR-V از یک موتور چهار سیلندر خطی به حجم ۱.۵ لیتر بهره مند است که می تواند ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. مدل فعلی CR-V نیز اسب بخار و گشتاوری در همین حدود دارد با این تفاوت که مصرف سوخت بیشتری داشته و پیشرانه‌ی آن تقریبا یک لیتر حجم بیشتری دارد، اما موتور جدید با وجود حجم کمتر توانسته مصرف سوخت پایین و قدرت بالا را با هم ارایه دهد به طوری که هونا اعلام کرده است که مصرف سوخت این خودرو خریداران این شاسی بلند را شگفت زده خواهد کرد. پیشرانه‌ی جدید توربو نیز همانند قبل به یک گیربکس ضریب متغییر متصل خواهد شد.

هوندا CR-V

هوندا CR-V


در ابتدا نیز اشاره کردیم که مدل جدید CR-V اولین نسلی از این خودرو در طی حیات ۲۰ ساله‌ی خود است که می توان آن را به صورت ۷ نفره نیز خریدارای کرد. همچنین خریداران می توانند خودروی خود را به صورت دیفرانسل جلو و یا چهارچرخ محرک انتخاب کنند.

هوندا CR-V

هوندا CR-V


به دلیل استفاده از پلتفرم جدید در نسل پنجم، فاصله ی محوری این خودرو کمی افزایش پیدا کرده است و این بدان معناست که فضای پای سرنشینان عقب که حتی در نسل فعلی نیز بسیار خوب است باز هم افزایش پیدا کرده است.
هوندا با بهینه سازی هایی که بر روی این خودرو انجام داده است امیدوار است تا بتواند CR-V را به عنوان یک معیار سنجش در این کلاس مطرح کند و حالا نیز با داشتن ردیف سوم صندلی ها، CR-V بهتر می تواند به مصاف رقبایی چون میتسوبیشی اوتلندر و نیسان ایکس تریل برود. ضمن اینکه CR-V هفت نفره برای هیوندای سانتافه، کیا سورنتو و فولکس واگن تیگوان نیز یک تهدید جدی محسوب خواهد شد.

هوندا CR-V

هوندا CR-V


به زودی جزییات دقیق تر و قیمت این خودرو نیز توسط سازنده اعلام خواهد شد.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد