موضوعات داغ

سیستم های امنیتی بیشتر روی سانگ یانک تیوولی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سانگ یانگ تیوولی، اولین خودروی شاسی بلند سانگ یانگ کره در سگمنت B است که دو سال گذشته نسخه‌ای بزرگ‌تر و بهتر از آن تحت عنوان XLV معرفی شد که در این بین نسخه‌های استاندارد آن با قیمتی 13 هزار و 300 پوند و همچنین مدل XLV آن هم با قیمتی 19 هزار و 200 پوند در بازار انگلستان به فروش می‌رسد. حال این دو خودرو به صورت مشترک به تجهیزات و امکانات بهتر و پیشرفته‌تر مجهز شده‌اند تا موقعیت خود را در بازار انگلستان تقویت کند و انتظار می‌رود که در آینده شامل حال مدل‌های بین المللی هم شود.
از جمله ویژگی‌های ایمنی سانگ یانگ تیوولی نسبت به گذشته می‌توان به سیستم‌های جدید کمک راننده از جمله سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودمختار، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم حفظ اتومبیل بین خطوط، سیستم تشخیص علایم جاده و در آخر هم سیستم نور بالای اتوماتیک اشاره داشت که یک جهش بسیار خوب در بحث ایمنی را تجربه کرده است و در این خصوص مدیرعامل شعبه سانگ یانگ موتور بریتانیا هم اعلام کرده است که با تلاش همکاران ما در کره جنوبی، می‌توان حالا انتظار دریافت 4 ستاره ایمنی از سازمان NCAP را داشت.
به غیر از تجهیزات ایمنی، پیشرفت‌های خوبی هم در سیستم فرمان ایجاد شده، سیستم تهویه سرنشینان جلو بهبود پیدا کرده، راحتی صندلی‌های عقب بیشتر شده و همچنین در مدل XLV به صندلی‌های عقب "گرمکن" اضافه شده است.

 سانگ یانک تیوولی

سانگ یانک تیوولی

تجهیزات استاندارد نسخه معمولی هم می‌تواند به ترتیب 7 کیسه هوای ایمنی، سیستم ESP، سیستم کمک ترمز، سیستم کمک حرکت در سربالایی، سیستم توقف اضطراری، یک سیستم کنترل فشار باد تایرها و... می‌شود. درحالی که نسخه XLV به سیستم هشدار برخورد از جلو هم مجهز شده است.
 سانگ یانک تیوولی

سانگ یانک تیوولی

شرکت خودروسازی سانگ یانگ بر روی مدل سانگ یانگ تیوولی XLV هم از همان پیشرانه‌های نسخه استاندارد استفاده کرده است که به ترتیب شامل پیشرانه‌ای 1.6 لیتری دیزلی با حداکثر قدرتی 113 اسب بخاری و پیشرانه‌ای 1.6 لیتری بنزینی 128 اسب بخاری می‌شود که نیروی تولیدی آنان به وسیله جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک، به هر چهار چرخ اتومبیل و یا تنها به چرخ‌های جلوی ماشین ارسال می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد