موضوعات داغ

شرایط فروش هیوندای سوناتا LF هیبریدی + جدول

عکس مطلب اول
دو سال پیش کمپانی خودروسازی هیوندای از سدان سایز متوسط سوناتا هیبریدی رونمایی کرد و بعد از آن هم تجهیزاتی بهبود یافته برای عملکرد بهتر آن ارائه کرد. حال این خودرو توسط آسان موتور هم وارد بازار داخلی کشور شده است که اخیرا شرایط فروش نقدی آن برای عرضه به مشتریان اعلام شده است.
برای خرید مدل استاندارد سوناتا هیبریدی در بازارهای جهانی، قیمت 26 هزار دلاری و برای خرید مدل "لیمیتد" قیمتی 30 هزار و 100 دلاری در نظر گرفته شده که تمامی آنان به همراه هزینه تحویل 835 دلاری به مشتریان عرضه می‌شود. حال آسان موتور به صورت علی الحساب با قیمت 149 میلیون تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده اقدام به عرضه این خودرو به مشتریان کرده است که در زمان ثبت نام می‌بایست مبلغ 60 میلیون تومانی، یک چک 30 روزه 40 میلیون تومانی و همچنین در زمان صدور دعوتنامه بعد از 120 روز کاری هم باید مبلغ 61 میلیون و 258 هزار تومان دیگر به نمایندگی آسان موتور پرداخت کرد تا مجوز دریافت ماشین هیبریدی خود را دریافت کنید. شرایط فروش دقیق را در جدول زیر می توانید مطالعه کنید.

شرایط فروش هیوندای سوناتا LF هیبریدی

شرایط فروش هیوندای سوناتا LF هیبریدی

در ادامه بد نیست بدانید که براساس اعلام رسمی هیوندای، هیوندای سوناتا LF هیبریدی همانطور که از نامش پیداست، به همراه یک سیستم محرک هیبریدی ارائه خواهند شد که از یک موتور الکتریکی 38 کیلوواتی و همچنین یک موتور درون سوز بنزینی GDI چهار سیلندر 2 لیتری تشکیل شده که به صورت ترکیبی می‌توانند قدرتی 202 اسب بخاری تولید کنند که در این بین پیشرانه درون سوز به تنهایی قادر به تولید 156 اسب بخار خواهد بود.
برای تامین انرژی موتور الکتریکی هم از باتری‌های جدید 1.62 کیلووات ساعتی لیتیوم پلیمیری استفاده شده که در حالت الکتریکی تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌توان مسافتی حدودا 43 کیلومتری را طی کرد. ولی اگر در کنار پیشرانه الکتریکی، از موتور درون سوز هم استفاده کنید، می‌توانید با یک باک پر از سوخت مسافتی حدودا 1046 کیلومتری را طی کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/18
jame mabale pardakhti ke mishe 161 milyon.chetori migin 149?????
1396/2/18
نمونه ای که تو بازار 150 قیمت داره همین مدل میشه ؟ واقعا 12 میلیون اختلاف قیمت ؟!!!
1396/2/19
شرکت پاکرو هم همین خودرو رو مجوز داره و در سایت جهانی هیوندای هم زده،
فکر می‌کنم کمی ارزانتر هم می‌ده
1396/2/19
مگه قرار نبود که مالیات بر ارزش افزوده اینجور ماشینا (خودروهای هیبریدی) نداشته باشند، پس چرا دوباره لحاظ شده؟