موضوعات داغ

لوکس‌ترین محصول چری به زودی میهمان بازار کشور

عکس مطلب اول
چری تیگو 7 در راه بازار کشور
نمایشگاه خودروی تهران، غرفه مدیران خودرو یکی از شلوغ‌ترین و پربازدیدکننده‌ترین غرفه‌ها بود، با وجود برندهای گوناگون ژاپنی، اروپایی و کره‌ایی نظر بسیار زیادی به سوی یک خودروی چینی جذب شده بود. برای اولین بار شرکت مدیران خودرو لوکس‌ترین محصول چری، یعنی تیگو 7 را صرفاً جهت نمایش برای عموم مردم قرار داده بود و همگان با اشتیاق و تعجب سمت این خودرو می‌آمدند و مهم‌ترین سوال این بود آیا واقعاً این خودرو چینی می‌باشد؟
خیل عظیمی از جمعیت جذب این خودرو شده بودند و مدام سوال آن‌ها این بود که چه زمانی این محصول راهی بازار می‌گردد.
تیگو 7 محصولی است که در فضای مجازی مقالات متعدد درباره آن نگاشته شده و همچنین امکان تست رانندگی آن برای خبرنگاران همزمان با نمایشگاه خودرو شانگهای مهیا گردید، می‌توان این خودرو را جزو خودروهای پر هیاهو و جذابی دانست که چشم بسیاری به دنبال عرضه آن به بازار می‌باشد.
با این حال شرکت مدیران خودرو بنا به گفته وعده مدیر عامل این شرکت (آقای ژانگ گوبین) قصد دارد تا در چند ماه آینده موفق‌ترین و پرفروش‌ترین محصول چری را که معرفی کننده سبک جدید طراحی و مهندسی این شرکت می‌باشد را راهی بازار نماید.
تیگو 7 که برند جایزه طراحی از کشور ژاپن می‌باشد و همچنین چری بیشترین بهره را از تیم مهندسی اروپایی و آمریکایی خود در تولید این محصول برده و به همین علت تیگو 7 در بازار پر رقابت چین یکی از موفق‌ترین خودروهای شاسی‌بلند بوده و به فروش ماهانه بیش از ده هزار دستگاه دست یافته است.
تیگو 7 دارای لیست بلند بالایی از تجهیزات ایمنی مانند انواع سیستم‌های پایداری و ایربگ‌های جانبی و پرده‌ایی در کنار امکانات رفاهی چون دوربین 360 و سقف پانوراما می‌باشد و احتمالاً بر طبق پیش‌بینی‌ها این محصول در محدوده قیمت 130 تا 140 میلیون تومان قرار خواهد گرفت. علاقمندان می‌توانند اخبار مربوط به این خودرو را از طریق شبکه‌های اجتماعی و شبکه تلگرام چری http://t.me/Tiggo_7 اطلاعات لازم را کسب نمایند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/20
چه خبره 130 تا 140 میلیون ؟؟
با این پول چقدر ماشین خوب صفر و یا کارکرده میشه خرید
با همین قیمت میشه یک میتسوبیشی asx کارکرد کم مدل 2014 یا یک توسان تر و تمیز خرید و همینطور خودروهای صفر کیلومتری مثل: تویوتا کرولا، کیا سراتو، هیوندای الانترا
با این قیمت کسی نمی خره
1396/2/21
کی گفته دست دوم از یک ماشین صفر بهتره ادم نباید همیشه به منفعت و سود مادی فکر کنه .لذتی که ماشین صفر داره اصلا دست دوم نداره .از پولهاتون لذت ببرید نه که اسیر پول بشید .من هم اول اینجور فکر میکردم دنبال دست دوم بودم تا اینکه یک روز از نمایندگی ام وی ام رد میشدم چشمم به ایکس 33 اس افتاد خوشم اومد ازش و با اینکه شرایط قسطی داشت نقدی خریدمش الان واقعا لذت میبرم از این ماشین و خدارو شکر میکنم که نرفتم مثلا سوناتای دست دوم بگیرم که هنوز دارم میبینم تو بنگاهها داره خاک میخوره
1396/3/9
ارزش خریدش زیر100 تومن هست!

کلا اهل جو دادن هستیم. حالا که ظاهر خوبی داره ، باید قیمتی غیر منطقی واسش بذارن!!!!!
زیر 100 میتونه فروش خوبی داشته باشه ، بالای 100 ، کسی نمیاد دل از ماشینای ژاپنی و کره ای و فرانسوی بکنه ، چینی سوار شه

(من نمیگم ماشین چینی بد هست ، در محدوده ی قیمتی منصفانه خودش ، میتونن انتخاب خوبی باشن . اما وقتی از لحاظ قیمتی پاشونو از گلیم شون دراز میکنن هم قیمت کره ای و ژاپنی و فرانسوی میشن ، دیگه چینی سوار ها نیان بگن ماشین چینی رو با ژاپنی مقایسه نکنین!)