موضوعات داغ

آگهی جالب یک نفر برای فروش سوزوکی خود! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین روش‌های ممکن برای ترغیب مشتریان در راستای خرید یک محصول، تبلیغات ویدیویی و یا شیوه‌های دیگر تبلیغات است که با ایجاد حس نیاز در مشتری، جیب شما را گاهی اوقات برای خرید وسایل بدون مصرف و تجملاتی خالی می‌کند. اما اگر یک محصول قدیمی و از مد افتاده داشته باشید، برای فروش آن چه باید کرد؟.
برای فروش یک دستگاه اتومبیل دست دوم با ظاهری تمیز چندان کار سختی برای فروش نخواهید داشت، ولی اگر یک دستگاه خودروی قدیمی متعلق به دهه 90 میلادی داشته باشید و تصمیم به فروش آن گرفته‌اید، باید آستانه تحمل‌تان را بالا ببرید تا اگر خیلی خوش شانس باشید، بعد از چند روز مشتری برایش پیدا شود و بتوانید آن را بفروشید. ولی طرف دیگر ماجرا، دیده شدن آگهی شما برای فروش اتومبیل خواهد بود که کمتر کسی صفحات ماشین‌های قدیمی را باز می‌کند، مگر اینکه یک تبلیغ اغوا کننده برای دیدن ماشینتان آماده کنید تا مخاطب جذب تماشای آن شود.
یک دستگاه سوزوکی ویتارا متعلق به سال 1996 میلادی، می‌تواند یک مثال خوب برای موضوع بالا باشد که برای فروش و دیده شدن آگهی آن باید انرژی و زمان زیادی صرف کرد، ولی با ساخت یک تبلیغ خوب می‌توان انرژی و زمان تلف شده برای فروش محصول رابه شدت کاهش داد. به همین دلیل آقای "یوجین رومانوسکی" به عنوان صاحب این خودروی سوزوکی ویتارا 1996، از مهارت خود در جلوه‌های بصری استفاده کرده و یک تبلیغ خلاقانه برای فروش اتومبیل خود آماده کرده است که نقش اصلی این فیلم به سوزوکی ویتارا 1996 واگذار شده است تا با عبور از جاده‌های برفی، بیابان‌های سوزان، عبور از بین دایناسورها، حرکت در کف دریا، حرکت بر روی سطح ماه و... باعث دیده شدن خود برای فروشی بهتر نه تنها در وبسایت خرید و فروش اتومبیل، بلکه در بین تمامی وبسایت‌های معتبر بین المللی دیده شود که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در ادامه مطلب قرار گرفته است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/23
توی تبلیغ چند تا مورد داشت مثل آخرش still ...
1396/2/24
اگر جای مدیران شرکت سوزوکی بودم فورا استخدامش میکردم ! .