موضوعات داغ

دهگانه بهترین آفرودهایی که تابحال دیده اید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
تماشای مسابقات اتومبیل رانی همیشه جذابیت خاص خود را دارد و این جذابیت شامل مسابقات درگ، مسابقات دریفت و... می‌شود. اما جذاب‌تر از یک مسابقه اتومبیل رانی، بدون شک آفرود نوردی با یک خودروی شاسی بلند چهار چرخ محرک خواهد بود که حتی تماشای آن در قاب مانیتور هم می‌تواند بسیار لذت بخش و مفرح باشد، چه برسد به اینکه از نزدیک تماشا کنید و یا پشت فرمان نشسته باشید و ماشین را خودتان هدایت کنید. شرکت‌های بزرگ خودروسازی هم توجه ویژه‌ای به این بخش از صنعت خودروسازی داشته‌اند و محصولات بسیار خوب و قدرتمندی برای مخاطبان آفرودسوار خود ارائه کرده‌اند.
باتوجه به عنوان، در این مقاله قصد نداریم شما را با 10 خودروی برتر آفرودی آشنا کنیم، بلکه هدف از این مقاله دعوت از شما برای تماشای بخش کوچکی از بهترین و مسحور کننده‌ترین آفرودهای جهان در خودروبانک است که با ماشین‌های مختلف آفرودی، سخت‌ترین و عجیب‌ترین مسیرهای آفرودی با موفقیت طی می‌کنند تا مو به تنتان سیخ شود.
البته نمی‌توان ماشین‌های داخل فیلم را نادیده گرفت، زیرا سخت‌ترین قسمت کار بر روی دوش آنان انداخته شده است تا سرنشینان و تجهیزات مورد نیاز را با خود حمل کند و از مسیرهای سخت و دشوار عبور دهد که در این ویدیو به نحو احسن کار خود را انجام می‌دهند.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد