موضوعات داغ

تنها فراری انزو نارنجی رنگ فروخته شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
تنها خودروی فراری انزو جهان در مدل "روسو دینو" که بیشتر به خاطر رنگ بندی منحصر به فرد "نارنجی" معروف شده‌اند، در نیوپورت بیچ کالیفرنیا به قیمت 3.7 میلیون دلار به فروش رسید.
گفتنی است که این خودرو در سال 2003 میلادی تولید شده و به سفارش مالک اصلی خود یک بسته "روسو دینو" دریافت کرده است تا در این 14 سال اخیر تمامی نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. حال این خودرو تا قبل از اینکه در نیوپورت بیچ کالیفرنیا به قیمت 3.7 میلیون دلار به فروش برسد، در اختیار مالک اصلی خود قرار داشته است که تنها کارکرد آن به 3 هزار و 611 مایل، یعنی چیزی معادل 5811 کیلومتر می‌رسد که نشان می‌دهد در بهترین حالت ممکن نگهداری شده است.
به نقل از مالک این خودرو، پیشرانه این سوپراسپرت فراری دست نخورده باقی مانده و در بهترین شرایط ممکن نگهداری شده است و همچنین در داخل کابین هم می‌توان روکش‌های مشکی رنگ جدید چرمی بر روی ادوات داخل کابین مشاهده کرد که زیبایی این ماشین را به حد اعلای خود رسانده است.
در زیر کاپوت این ماشین هم بدون هیچگونه تغییراتی، از همان پیشرانه 6 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی استفاده شده است که می‌تواند حداکثر 651 اسب بخار قدرت در دور موتور 7800 و همچنین حداکثر گشتاور 657 نیوتن متر در 5500 دور بر دقیقه تولید کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد