موضوعات داغ

تقابل دیدنی دو نسل متفاوت فورد GT با یکدیگر + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سال 2015 میلادی و در جریان نمایشگاه بین المللی دیترویت 2015، کمپانی خودروسازی فورد با شور و هیجان بسیار بالا از نسل دوم فورد GT رونمایی کرد و سپس در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ایE3 همراه با بازی "فورزا موتوراسپرت 6" به نمایش آن پرداخت تا زمینه لازم برای حضور جدیدترین پرچم دار خود را مهیا سازد، اما حالا که این خودرو در خیابان‌ها دیده می‌شود، باید دید که نسبت به نسل قبل خود چقدر موفق ظاهر شده است، به همین دلیل گروه خودروبانک یک ویدیو تقریبا 20 دقیقه‌ای برای شما آماده کرده است که در آن نسل اول فورد GT مقابل فرزند خود قرار گرفته تا آن را به چالش بکشد.
قبل از تماشای فیلم خوب است بدانید که برای ساختن نسل دوم فورد GT، شرکت سازنده از تکنولوژی‌های نوین استفاده کرده است تا هم باعث بهره وری بیشتر از خودرو شود و هم در مقابل وزن آن را کاهش داده باشد که برای تحقق این کار از ترکیب آلومینیوم و فیبرکربن برای ساخته بدنه و همچنین ساخت ادوات داخل کابین استفاده کرده است که نتیجه آن شتاب خوب، ترمزگیری بهتر، ایمنی بالاتر و... بوده است.
البته این موارد بدون حضور یک پیشرانه خوب و کارآمد میسر نمی‌شود و کمپانی خودروسازی فورد در این مسیر از پیشرانه‌ 3.5 لیتری شش سیلندر اکوبوست استفاده کرده است که با بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و همچنین استفاده از 2 توربوشارژر قدرتمند در ورودی‌های سیلندر این پیشرانه، موفق به تولید حداکثر قدرتی 647 اسب بخاری و گشتاوری 745 نیوتن متری شده‌اند.
در مقابل هم نسل اول فورد GT یک پیشرانه خسته 5.4 لیتری هشت سیلندر در زیر کاپوت خود پنهان کرده است که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 554 اسب بخار تولید کند. پیشرانه‌ای که موفق شد فورد GT در دهه 1960 میلادی قهرمان مسابقات لمانز شود و پوزه فراری را به خاک بمالد.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/1
خودرو بانک ویدیو ۲۰ دقیقه ای اماده کرده است ؟
lol
چه نقشی داشتین تو این ویدیو ؟
دریغ از یه ترجمه یا زیر نویس