موضوعات داغ

قایق تفریحی و لوکس پورشه چقدر قیمت دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
زمانی رقابت خودروسازان در چهارچوب همین صنعت خودروسازی خلاصه می‌شد، مثل تولید یک خودرو در سگمنت شاسی بلند که جو آن در این چند سال اخیر بین تمامی شرکت‌های بزرگ خودروسازی افتاده و تاکنون شرکت‌های بزرگی همچون جگوار، بنتلی و مازراتی به تولید یک خودروی شاسی بلند اسپرت پرداخته‌اند و حتی شرکت‌های دیگری همچون رولزرویس، استون مارتین و یا حتی لامبورگینی برنامه خود برای تولید یک خودروی شاسی بلند را اعلام کرده‌اند. ولی حالا شرکت‌ها در بیرون از چهارچوب صنعت خودروسازی هم به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند تا مبادا از رقیب خود عقب بیافتند.

قایق تفریحی و لوکس پورشه

قایق تفریحی و لوکس پورشه

بارها در مقاله‌های مختلف به رقابت شرکت‌های بزرگ خودروسازی برای تولید یک قایق تفریحی و یا ترجیحا یک قایق تندرو پرداخته‌ایم. شرکت‌های مختلفی همچون بوگاتی، استون مارتین، تویوتا، لکسوس و شرکت خودروسازی مرسدس بنز که هرکدام به نوبه خود یک قایق تندرو یا قایق تفریحی معرفی کرده‌اند تا بر روی سطح آب نیز رقیب خود را تنها نگذارند. حال در این رقابت پرتنش میان خودروسازان بیرون از صنعت خودروسازی، شرکت آلمانی پورشه هم وارد میدان شده است تا با طراحی و تولید یک قایق لوکس و بزرگ تفریحی، توانایی‌های خود را در بهترین شرایط ممکن به رخ رقیبان خود بکشد.

قایق تفریحی و لوکس پورشه

قایق تفریحی و لوکس پورشه

داینامیک GTT 115، نامیست که پورشه بر روی پروژه دریایی خود گذاشته است و برای طراحی و ساخت آن هم از مرغوب‌ترین قطعات و روکش‌های چرمی استفاده کرده است که بیشتر آنان در محصولات لوکس پورشه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین دلیل قیمت این قایق را به مرز 13.2 میلیون دلار رسانده که تقریبا برابر با ارزش قایق تندرو بوگاتی است، ولی در عوض یک حجم و فضای بسیار بزرگ و لاکچری در مقایسه با قایق بوگاتی دارد تا تنها قیمت بالای آن به خاطر اسم و رسم شرکت سازنده نباشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/3
واوووووو آ آ آ