موضوعات داغ

نگاهی بر خاص‌ترین خودروهای جزیره کیش (قسمت دوم)

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
چند سالی است که بین مناطق آزاد کشور رقابت نزدیکی به لحاظ واردات و پلاک کردن خودروهای خاص، در کلاس‌های متفاوت، شکل گرفته است. به همین خاطر روز به روز شاهد ورود خودروهای جدیدی به این مناطق هستیم. اگر علاقه‌مند به خودرو یا به اصطلاح عشق ماشین هستید، بهتر است چند روزی را به جزیره زیبای کیش سفر کنید تا با بسیاری از خودروهای لوکس، سوپر اسپرت و نام آشنای جهان دیدار کرده باشید. در حال حاضر می‌توان گفت جدیدترین و بهترین سوپراسپرت‌ها و خودروهای لوکس دنیا در این جزیره در حال تردد هستند. به جرات می‌توان گفت یکی از نکات توریستی و گردشگری جزیره کیش، وجود همین خودروهاست که هموطنان علاقه‌مند را از سراسر کشور به سوی خود جذب می‌کند. تعدادی از این خودروها در کیش به صورت روزانه و ساعتی اجاره داده می‌شوند تا کسانی که تمایل دارند لذت رانندگی با چنین خودرویی را تجربه کنند، به این خواسته خود دست یابند.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی

بنتلی کانتیننتال جی‌تی

بنتلی کانتیننتال جی‌تی
یکی از خودروهای خاص و کمیاب موجود در کشور بنتلی کانتیننتال جی‌تی است. این خودروی لوکس انگلیسی چند سالی است که به لیست خودروهای خاص جزیره کیش اضافه شده است. شاید کمتر کسی این شاهزاده انگلیسی را در خیابان‌های جزیره مشاهده کرده باشد. بنتلی کانتیننتال جی‌تی سفید کیش هم‌اکنون در نمایشگاهی برای فروش به سر می‌برد. این خودرو از یک پیشرانه چهار لیتری هشت سیلندر با توان 500 اسب‌بخار بهره می‌گیرد.

ب‌ام‌و M4

ب‌ام‌و M4

BMW M4
یکی از خودروهای خاص و اسپرت جزیره، ب‌ام‌و M4 است. این خودرو تنها نمونه M Performance در کشور است. M4 در درون سینه اش یک قلب تپنده قدرتمند دارد که از یک پیشرانه 3 لیتری توئین پاور توربو شش سیلندر استفاده می‌کنند. حداکثر توان تولیدی این موتور، نیرویی معادل 431 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور تولید شده آن 550 نیوتن متر است..

دوج چارجر Super Bee

دوج چارجر Super Bee

دوج چارجر Super Bee
یکی از خودروهای خاص و زیبای جزیره کیش، دوج چارجر Super Bee است. زمانی چارجر لقب Super Bee SRT8 را به دوش می‌کشد، همه‌چی به یکباره عوض شده و حال‌وهوای تهاجمی‌تری را به خود می‌گیرد. Super Bee در واقع نماد یک زنبور عسل است، به همین خاطر، ین غول آمریکایی زرد رنگ است. Super Bee از یک موتور هشت سیلندر 4.6 لیتری HEMI با حداکثر توان 470 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 630 نیوتون‌متر بهره می‌گیرد.

مرسدس بنز G500

مرسدس بنز G500

مرسدس بنز G500
G کلاس یکی از محصولات لوکس و گران قیمت مرسدس بنز است که دارای ظاهری ساده و بی آلایش، اما باطنی پر قدرت و خشن است. G500 داری یک موتور هشت سیلندر 5500 سی‌سی است که قادر خواهد بود نیرویی معادل 382 اسب‌بخار را تولید کند. یک دستگاه از این خودروی کمیاب در جزیره زیبای کیش موجود است که مزین به رنگ مشکی بوده و با تردد در خیابان های این جزیره، توجه عابرین را به خود جلب می کند.

فورد F-150  رپتور

فورد F-150 رپتور

فورد F-150 رپتور
یکی از خاص‌ترین و بزرگ‌ترین خودروهای جزیره کیش و حتی کشور، فورد F150 raptor است. این وانت غول پیکر آمریکایی با ظاهر خشن و جذاب خود، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. رپتور دارای یک موتور هشت سیلندر با حجم 6.2 لیتری با قدرت 411 اسب‌بخار است. این نیرو و قدرت تولید شده توسط موتور، به کمک گیربکس اتوماتیک شش سرعته به محورهای محرک انتقال می‌یابد.

رنج‌روور اووک کانورتیبل

رنج‌روور اووک کانورتیبل

رنج‌روور اووک کانورتیبل
یکی از جدیدترین و خاص‌ترین خودروهای آمده به جزیره رنج‌روور اووک کانورتیبل است. درواقع این خودرو یک کراس‌اوور با سقف متحرک است که از یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری با توان 240 اسب‌بخار بهره می‌گیرد. اووک کانورتیبل با قیمتی حدود 250 میلیون تومان در کیش قابل خریداری است.

آئودی R8

آئودی R8

آئودی R8
دو عدد آئودی R8 در جزیره کیش موجود است که یکی از آن‌ها سفید و دیگری خاکستری رنگ است. این سوپراسپرت آلمانی عنوان ارباب حلقه را یدک می‌کشد. آئودی ‌R8‌های موجود در کیش دارای موتور هشت سیلندر 4.2 لیتری با توان 420 اسب‌بخار هستند.

مازراتی گرن‌توریسمو

مازراتی گرن‌توریسمو

مازراتی گرن‌توریسمو و کواتروپورته
شمار نیزه‌داران در جزیره اخیرا افزایش یافته که شامل بیشتر مدل‌های این برند ایتالیایی می‌شود. دو دستگاه مازراتی گرن‌توریسمو، چند دستگاه گیبلی و کواتروپورته و یک دستگاه مازراتی لوانته S اعضای خانواده مازراتی را در کیش تشکیل می‌دهند. گرن‌توریسمو دارای موتور V8 با حجم 4.2 لیتری با قدرت 405 اسب‌بخار است.

پورشه باکستر

پورشه باکستر

پورشه باکستر
یکی از آلمانی‌های خاص جزیره، پورشه باکستر نیوفیس است که از یک موتور 2.7 لیتری V6 با توان 265 اسب‌بخار بهره می‌گیرد. اخیرا پای خودروهای آلمانی زیادی به جزیره باز شده است که از جدیدترین آن‌ها نیز می‌توان به پورشه ماکان شده اشاره کرد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/31
علاوه بر زیبایی ظاهری خودرو. رنگ زرد به متمایز شدن خودرو کمک میکنه
متاسفانه چند سالی هست تو ایران رنگ سفید باب شده .حالا معلوم نیست کشور ما چند سال تو این معضل سفیدی خودرو میخواد گیز کنه
1397/3/17
تو شهر های به اصطلاح پیشرفته ی دنیا هم همه ی ماشین ها رنگارنگ نیستن همچین
1396/2/31
داداچ اینا رو چرا نشون میدی دل ما رو خون میکنی ما که جز پراید ماشین دیگه ای نمیشناسیم
1396/3/1
چقدر ما بدبختیم!!!! که بابت یک سانتافه 240 میلیون پول بدیم
ولی تو کیش با همین پول میشه یه رنج‌روور اووک کانورتیبل خریداری کرد!!!!!!
در صورتی که قیمت سانتافه تو کیش حدود 60 تا 80 میلیون هست!!!
1396/3/2
قیمت سانتافه 2016-2017 بین 100 تا 120 میلیون تومان است ظاهرا شما با توسان اشتباه گرفتی ! قیمت کمری هم حدود 90 تومن هست که اینجا 200 تومن باید پول بدی متاسفانه تا زمانی که بازار انحصاری خودرو وجود داره همین وضعیت هست ، داستر 50 میلیونی رو باید بخریم 110 میلیون
1396/3/1
مطلب خوبی بود مرسی، فقط کاش قیمت همه ماشین هارو می گذاشتید
1396/3/1
همیشه فکر میکردم پدر و مادر همه بچه ها رو به یک چشم نگاه میکنن اما واقعیت این نیست ........از این که هموطنام ماشین خوب سوار میشن قلبا خوشحالم ............اما این که مناطقی از ایران تو بهترین شرایط رفاهی باشن اما جایی که مثلا خود من زندگی میکنم از لحاظ اقتصادی ضعیفه و رونق نداره و ما باید چند برابر قیمت جهانی ماشین کاملا معمولی سوار شیم دور از انصافه ........عدالت اگر ادعاش هست باید ایجاد شه نه فقط به صورت منطقه ای .....این حرف رو هم نمیزنم که بگم اونجا تعطیل شه و همه مثل هم شیم نه ......منظورم اینه استان های دیگه رو هم حداقل یک شهرش رو ازاد بگزارن که بتونیم ما هم استفاده کنیم ..........امیدوارم روزی به جایگاهمون برسیم .....
1396/3/2
من با آرزوی رپتور میمیرم!!!