موضوعات داغ

با نکاتی در مورد مدیر اجرایی جدید فورد آشنا شوید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از فعالیت در ورزش و همچنین فعالیت در شرکت تولید کننده مبلمان اداری، "جیم هکت" به عنوان مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی فورد منتسب شده است تا ماشین‌های جدید برای این شرکت خودروسازی تولید کند، حال این اواخر نکاتی در رابطه با "جیم هکت" در رسانه‌های خارجی منتشر شده و موضوعات جالبی در بر دارد که ما در خودروبانک مروری کوتاه بر روی آنان داشته‌ایم.
- شرکت فورد شاید مبلمان اداری جدید دریافت کند
شاید تا به حال نام "استیلکیس Steelcase" به گوشتان نخورده است، ولی خوب است بدانید که "استیلکیس" نام یک شرکت بزرگ تولید کننده مبلمان اداری است که "جیم هکت" مدیر اجرایی جدید فورد چیزی حدود 30 سال از عمر خود را در این شرکت سپری کرده است. برهمین اساس گفته می‌شود که مبلمان اداری فورد شاید دچار یک تغییر و تحول بزرگ شوند که مشتری و سرمایه گذار پس از ورود به شرکت فورد و یا حتی برخی از نمایندگی‌های فروش این شرکت احساس سادگی و کمبود کیفیت نکنند.

جیم هکت

جیم هکت

- او یک بازیکن است
در بین سال‌های 2014 الی 2016 میلادی، جیم هکت به عنوان مدیر موقت تیم بیسبال دانشگاه میشیگان انتخاب شد که این کار اصلا ساده و راحت نیست، زیرا نظم و قانون ایالات متحده آمریکا به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد که یک فرد بدون تخصص در یک رشته تخصصی فعالیت کند، اما در این خصوص باید گفت که "جیم هکت" در دهه 70 میلادی به عنوان یک دریافت کننده ثابت توپ (پشت بازیکن شوت زن می‌نشینند) در تیم بیسبال "اوکلند اتلتیکس" فعالیت می‌کرد که حالا به یک مقام بزرگ‌تر و مهم‌تر، یعنی مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی فورد دست پیدا کرده است.
- او می‌خواهد که ماشین‌های خودران در مکان‌های مورد علاقه وی مورد آزمایش قرار گیرد
جیم هکت را می‌توان یکی از رهبران تیم هوشمندسازی محصولات فورد عنوان کرد که گفته می‌شود وی دوست دارد ماشین‌های خودران فورد و یا حتی سیستم‌های جدیدی که برای محصولات فورد عرضه شده است را در مکان‌های مورد علاقه خود مورد آزمایش قرار دهند که در این مقاله به محل و مکان مشخص اشاره‌ای نشده است. البته در این بخش منظور از ماشین‌های خودران دقیقا یک ماشین خودران در سطح 4 یا 5 نخواهد بود که بدون نیاز به راننده حرکت کند و مسیر خود را تشخیص دهد، بلکه اشاره به سیستم‌های مستقل و نیمه مستقل همچون کروز کنترل، سیستم کمک پارک و پارک خودکار، سیستم نگهداری اتومبیل در میان خطوط و... دارد که ماشین را در سطح 1 و یا سطح 2 ماشین‌های خودران قرار می‌دهد.

جیم هکت

جیم هکت

- جیم هکت برای بیل فورد یک رئیس است!
بیل فورد را که دیگر می‌شناسید؟ کارآفرین آمریکایی و نواده هنری فورد مشهور است که هم‌اکنون به عنوان رییس هیئت مدیره شرکت فورد شناخته می‌شود، اما رسانه‌ها اینچنین می‌گویند که "بیل فورد" به عنوان مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد روزانه یکسری گزارشات به "جیم هکت" می‌دهد که در عمل جیم هکت را تبدیل به یک رئیس برای بیل فورد کرده است؟!، اما به نظر می‌رسد که این گزارشات از سوی "بیل فورد" برای "جیم هکت" صرفا درجریان قرار دادن مدیر اجرایی شرکت فورد و بهبود روند کار با مشورت گرفتن از مدیر اجرایی است که می‌تواند بسیار روحیه بخش باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد