موضوعات داغ

اسکوتر مدرن بی ام و، نگاهی به آینده موتورسیکلت ها + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همانند بخش خودروسازی، کمپانی BMW توجه ویژه‌ای هم بر روی بخش موتورسیلکت سازی دارد و همین موضوع باعث شده تا موتورسیکلت‌های کانسپت متعددی از سوی BMW رونمایی شوند که بیشتر آنان به شکلی آینده‌نگر و با یک سیستم محرک تمام الکتریکی معرفی می‌شوند. حال کمپانی BMW برای موتورسیلکت‌های کوچک شهری (اسکوتر) خود هم یک چشم انداز بی‌نظیر به نمایش گذاشته است که در ادامه بیشتر پیرامون آن صحبت خواهیم کرد.
با تایید شرکت سازنده، چشم انداز آینده بی.ام.و با نام لینک (Link) معرفی شده است که نیروی خود را از یک سیستم کاملا الکتریکی تامین می‌کند که فعلا هیچگونه اطلاعات و یا اعداد مشخصی پیرامون عملکرد این سیستم محرک ارائه نشده است که بخش بزرگی از آن به خاطر کانسپت بودن این موتورسیکلت شهری کوچک بوده است، اما به لطف استفاده از یک سیستم الکتریکی کوچک و قدرتمند که شرکت سازنده به آن اشاره داشته، یک فضای ذخیره سازی بسیار خوب در زیر صندلی این موتورسیکلت بدست آمده است که برای نگهداری وسایل دم دست بسیار کاربردی خواهد بود.

اسکوتر مدرن بی ام و

اسکوتر مدرن بی ام و

مهم‌تر از سیستم محرک، طراحی آوانگارد این موتورسیلکت با آمیزه‌ای از هنر و تکنولوژی خواهد بود که قابلیت حمل دو سرنشین برای آن پیش بینی شده است، اما ویژگی‌های مهم آن با کنار گذاشتن الگوهای پیشرفته طرحی می‌تواند مربوط به نصب یک صفحه نمایشگر لمسی پایین‌تر از شیشه نارنجی رنگ برای نشان دادن سرعت، موقعیت مکانی موتورسوار با کمک گرفتن از سیستم‌های ناوبری ماهواری، میزان مصرف سوخت و دیگر اطلاعات قابل ارائه باشد.
در آخر کمپانی BMW پیش بینی کرده است که در صورت تحقق طرح این موتورسیلکت برای تولید و یا تولید موتورسیکلتی مشابه در آینده، گزینه‌های سفارشی متعددی برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد تا موتورسیلکت خود را کاملا شخصی سازی کنند.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد