موضوعات داغ

5 اسباب‌بازی هیجان‌انگیز برای مردهای بزرگسال! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مهم این نیست که چند سال دارید، مهم این است که در هر سنی باشید کودک درون شما فعال است و نیاز به بازی کردن دارد، به همین منظور برای هر سن و سالی اسباب بازی‌های مخصوص و مرتبط ساخته شده است که برای کودکان می‌‌تواند ماشین‌های اسباب بازی کنترلی و همچنین برای بزرگسالان هم می‌تواند ماشین‌های رادیوکنترلی بنزینی یا گازی باشد که قیمت نسبتا زیادی هم دارند، هرچند بازی‌های فکری و بازی‌های کامپیوتری هم می‌تواند در این لیست قرار گیرد.
بدون شک شما بهتر از ما می‌دانید که کودک درون، بخش شاد درون ماست که به ما انرژی و انگیزه و نیروی حیات می‌بخشد و زندگی ما را سرشار از طراوت و حس ناب زیستن می‌کند!. در این خصوص روانشناسان معتقد هستند که برای ایجاد یک ارتباط موثر با کودک درون، می‌بایست خود را در شرایط ناآشنا قرار دهید و کارهایی انجام دهید که برایتان تازگی دارد، مثل مسافرت، یادگیری آلات موسیقی، آموختن زبان جدید و یا حتی سرگرم کردن خود با وسایل بازی و فکری مخصوص بزرگسالان که بخشی از جالب‌ترین آنان در قالب یک ویدیو برای شما در انتهای مطلب آماده شده است.
در آخر شاید بخشی از این ویدیو و سوژه‌های معرفی شده داخل آن ربطی به صنعت خودروسازی نداشته باشد، ولی توصیه می‌کنیم به هیچ این ویدیو را از دست ندهید، چون چیزهای جالبی در این ویدیو منتظر شما خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/12
این آخری رو از کجا میشه تهیه کرد ؟
شوق داشتنش ار ماشین واقعی برام بیشتره
1396/3/13
فیلم جالبی بود , مرسی .
1396/3/14
کلیپ ضعیفی بود ممنون بهرحال.