موضوعات داغ

تابحال چند دستگاه پورشه 911 در طول تاریخ فروخته شده؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید برای ماشین‌های تولید انبوه جهان همچون تویوتا پریوس، تویوتا کرولا، نیسان جوک و... که بازار فروش آنان محدود به یک کشور و یا قشر خاص نمی‌شود، رسیدن به تولید 1 میلیون دستگاه کار سختی نباشد، اما در مقابل برای ماشین‌های اسپرت و سوپر اسپرت جهان که تنها اقشار پولدار و مرفع جامعه توان خرید یک مدل از آنان را دارد و یا حتی یک بازار محدود جهانی پیش روی آنان قرار گرفته است، رسیدن به تولید 1 میلیون دستگاه کار بسیار سختی خواهد بود، درست همانند پورشه 911s که حالا با طی کردن بیش از 52 سال از عمر خود، بلاخره در نسل هفتم به عدد 1 میلیون دستگاه در آمار فروش کلی خود رسیده است.
همانطور که می‌دانید، این خودرو با پیشرانه‌ای در عقب بدنه و همچنین قابلیت حمل 4 سرنشین بزرگسال به عنوان نمادین‌ترین محصول پورشه به حساب می‌آید که تدام طراحی و تولید آن همیشه برمبنای سنت این خودروساز آلمانی بوده است و با وجود تغییرات کلی بدنه و مشخصات فنی بعد از معرفی هر نسل، باز هم شاهد یک چهره آشنا بر روی محصولات پورشه هستیم.
حال درقالب یک ویدیو، کمپانی خودروسازی پورشه به زیبایی آمار فروش این اتومبیل را به تصویر کشیده است و نشان می‌دهد که هر نسل چه تعداد فروش داشته و چقدر به آمار کلی فروش این خودرو اضافه کرده است که در انتها شاهد رسیدن به عدد 1 میلیون پس از گذشت 7 نسل از تولید و عرضه پورشه 911 هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد