موضوعات داغ

به مناسبت 70 سالگی فراری، موزه جدید فراری را ببینید + عکس

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برای حفظ میراث گذشته برای آیندگان و همچنین آشنا کردن مردم با تاریخچه فعالیت، اکثر خودروسازان بزرگ جهان محصولات گذشته و حال خود را در موزه‌های بزرگ و اختصاصی قرار می‌دهند تا مردم با موفقیت‌ و شکست‌های آنان بهتر آشنا شوند. به عنوان مثال، کمپانی خودروسازی لامبورگینی در شهر سنت آگاتا تمامی محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده است و حتی ماشین‌های به شدت محدود این خودروساز ایتالیایی هم نظیر لامبورگینی وننو در این نمایشگاه قرار گرفته است تا گوشه‌ای از میراث و موفقیت بزرگ این شرکت خودروسازی در موزه جلوه‌گر باشد.
حال در نقطه مقابل لامبورگینی، دیگر سوپراسپرت ساز ایتالیایی یعنی شرکت خودروسازی فراری قرار گرفته است که یک موزه بزرگ اختصاصی در محل تولد "انزو فراری" یعنی شهر "مارانلو" دارد که حالا به مناسبت سالگرد 70 سالگی این خودروساز ایتالیایی، دو سالن جدید به موزه اصلی فراری اضافه شده است تا گسترش فضای موزه در دستور کار این خودروساز قرار گیرد.
با تایید رسمی فراری، نمایشگاه اول دارای 600 متر مربع خواهد بود که در مجموع فضای موزه فراری را به 4100 متر مربع افزایش داده است تا فضای مناسب برای محصولات آینده فراری هم در این موزه فراهم شود. اما از طرفی دیگر سالن دوم با اهداف چند منظوره و با مساحت 300 متر مربع راه اندازی شده است تا رویدادهای مهم، همایش‌ها و فعالیت‌های آموزشی با گنجایش 250 نفر در این سالن جدید برگزار شود.
گفتنی است که این دو سالن جدید برای موزه فراری، به طور رسمی با حضور مدیرعامل شرکت فراری یعنی "سرجیو مارچیونه"، نایب رییس هیئت مدیره شرکت فراری یعنی "پیرو فراری"، مدیر طراحی موزه لندن یعنی "دیان سودجیک" و در آخر به همراه شهردار مارانلو یعنی "ماسیمیلیانو مورینی" پرده برداری شده است.
در ادامه شما می‌توانید موزه فراری و محصولات داخل آن، بخصوص اتومبیل‌های فرمول 1 فراری را در گالری تصاویر خودروبانک تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد