موضوعات داغ

گردهمایی رنو داستر در پارک پردیسان تهران

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
جمعه پنجم خرداد ماه سال 1396، ساعت 2 بعد از ظهر، در پارکینگ بزرگ پارک پردیسان تهران همایشی با حضور مالکین و دارندگان حدود 18 دستگاه رنو داستر، برگزار شد.
این همایش که با هماهنگی بین مالکین انجام گرفته بود، به منظور تبادل اطلاعات فنی و به روز رسانی آپشن‌ها و تجهیزات این خودرو بود و نقاط قوت و ضعف این کراس‌اوور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
رنو داستر یا همان داچیا داستر یکی از معروف ترین خودروهای رنو (داچیا) است که در بدو ورود توانست فروش مناسبی را در بازارهای مختلف از جمله اروپا تجربه کند. رنو داستر با هدف ساخت یک شاسی بلند جمع‌و‌جور شهری ارزان قیمت ساخته شده و از کیفیت خوب رنو بهره می‌برد.

گردهمایی رنو داستر

گردهمایی رنو داستر

در این گردهمایی یکی از مواردی که مالکین به آن پرداختند، مشکل و ایراد جزئی کولر این خودرو بود که شرکت نگین خودرو به عنوان نمایندگی رنو در ایران متعهد به پیگیری و رفع نقص آن شده بود. دارندگان و صاحبین این اتومبیل متوقع بودند این پیگیری به سرانجام رسد و بدلیل اینکه استفاده مستمر از کولر در فصل گرم پیش رو که بیشترین استفاده را در ماه‌های سال دارد، این مهم را دو چندان کرده است.
درخواست بعدی مالکین، رسیگی به نصب سیستم ناوبری (نویگیشن) بود که با توجه به گسترش شهرها، به خصوص شهرها بزرگ، استفاده از این سیستم لازم و ضروری به نظر می‌رسد.
همانطورکه می دانید رنو داستر به یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری مجهز است که می تواند حداکثر 135 اسب بخار و 195 نیوتن متر را تولید کند. فعلاً در بازار ایران رنو داستر در مدل های تک و دو دیفرانسیل عرضه می شود.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/10
فقط به فنی این ماشین میشه دل خوش کرد ولی توی طراحی -چه داخلی و خارجی- انگار مهندسای رنو پول گرفتن که فقط این ماشینو بد طراحی کنن!
1396/3/10
و این است خدمات پس از فروش نگین خودرو !!!!
1396/3/11
باز تو پیدات شد کره ای پرست !!!!!
1396/3/13
در پاسخ به محمد
آره عزیزم به تو ربطی داره ؟!! در ضمن کره ای دوست نه پرست اگه شعورت برسه !!!
البته تو مشخصه لگن سواری و فقط میای اینجا وقت بگذرونی
1396/3/10
فقط یه ایرانی میتونه رو فرمون به اون کلفتی و با روکش چرمی یه روکش زمخت و بی کیفیت بندازه. بابا اون روکش چرمی ۱۰ سال طول میکشه تا خراب بشه، پراید نخریدی که فرمونش نازک و پلاستیکی باشه دست رو خسته کنه یا سر بخوره
1396/3/10
داستر نمای جلوش نسبتا خوشگله عقبش رو هم میشه تحمل کرد
ولی داخلش خیلی افتضاحه
کاش رنو عوض کنه هر چه زودتر
1396/3/10
عزیزان دارنده داستر لطفا از تجربیات خودشون در مورد این ماشین اینجا مطرح کنند و اینکه برای استفاده شهر و جاده غیر آفرود مدل تک دف رو پیشنهاد میکنید یا دو دف
ممنون
1396/3/11
ماشین های رنو خیلی کم فروشه تو دنیا دلیلشم طراحیه بد داخلی و ظاهری شه همه ی ماشیناش شبیه قورباغس به جز تلیسمان و کولیوس که فک کنم انقلابی کردن تو صنعت خودروشون در 2017 یعنی قشنگ جشن گرفتن واس خودشون اونم رنو با این همه سابقه و تاریخچه.
خخخخخ
1396/3/15
خرید این خودرو یک اشتباه خیلی بزرگه ...
1397/2/11
همینطوری نیا یه چیزی از دهنت بنداز بیرون، دلیلتم بگو
1398/3/6
سلام
1398/3/6
سلام من داستر 2017پلاک اروند این با ماشین مشکلات زیادی داره برای گرما ساخته نشده کولر ضعیف زیاد اف میکنه گیربکس خنک نمیشه رادیاتور خنک کننده نداره گرم که میشه تقه میزنه خلاصه برای مناطق گرم ساخته نشذه با اینکه سفارش خلیج هست