موضوعات داغ

تیزر تلویزیونی تویوتا کرولا در 4 دهه قبل را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تبلیغات ویدیویی همیشه ساده‌ترین راه برای معرفی محصولات هستند و شرکت‌های بزرگ خودروسازی هم برای شناخت بهتر مشتریان از همین روش استفاده می‌کنند که معطوف به یک دوره زمانی خاص نمی‌شود. حال امروز به همین بهانه فیلمی زیرخاکی از تبلیغ تویوتا کرولا در خودروبانک برایتان آماده کرده‌ایم که در آن نسل دوم تویوتا کرولا مدل 1971 میلادی به تصویر کشیده شده است.
قبل از تماشای ویدیو تبلیغاتی تویوتا کرولا که مربوط به 4 دهه پیش می‌شود، خوب است بدانید که درست 51 سال پیش، یعنی در سال 1966 میلادی اولین خودروی تویوتا کرولا در ژاپن معرفی شد و سال گذشته کمپانی خودروسازی تویوتا جشن مفصلی به مناسبت 50 سالگی تولد این برند و حاصل شدن آمار فروش 44 میلیون دستگاهی در دوران حیات این خودرو گرفت. این محصول با شعار "خودرویی برای مردم"، یک فضای کابین بسیار جادار، صندلی‌های عقب بزرگ و یک راهنمای اهرم دنده برای سهولت در تعویض دنده داشت که پس از عرضه به بازار توانست در کمتر از 3 سال عنوان پرفروش‌ترین ماشین جهان را به خود اختصاص دهد.
تنها دو سال بعد از راه اندازی، خروجی خط تولید تویوتا به سالیانه بیش از 1.1 میلیون دستگاه تویوتا کرولا رسید که باعث شد کمپانی خودروسازی تویوتا برای گسترش کار خود کارگران تولید را به 2 برابر افزایش دهد. از سال 1968 میلادی هم مجوز صادرات کرولا به آمریکا گرفته شد و تنها در عرض 2 سال، موفق به فروش 1 میلیون دستگاه خودرو در ایالات متحده شد تا این خودرو در همان سال‌های ابتدای فعالیت موفق به کسب عنوان پرفروش‌ترین خودروی جهان شود.
در حال حاضر هم نسل یازدهم تویوتا کرولا فعال است که همچون پدران کهنه کار خود به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای جهان شناخته می‌شود.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد