موضوعات داغ

هیجان بار دیگر به "نید فور اسپید" برگشت + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
حتی اگر به دنیای بازی‌های کامپیوتری هم علاقه نداشته باشید، قطعا با سری بازی‌های "نید فور اسپید" در سبک بازی‌های اتومبیل رانی آشنایی دارید که تاکنون بیش از 25 سری از آن ساخته شده و همچنین برمبنای آن در سال 2014 میلادی یک فیلم سینمایی به کارگردانی "اسکات وا" و هنرنمایی "آرول پال" با همین نام تولید شد. حال پس از یک انتظار طولانی برای دوست داران این سری، کمپانی "الکترونیک آرتز" رسما از سری جدید بازی‌های نید فور اسپید تحت عنوان " "Paybackرونمایی کرده است که به گفته EA این بازی دارای مراحل سرقت، تعقیب و گریز شدید و مسابقه‌های نفس گیر بین ماشین‌ها خواهد بود تا بار دیگر شاهد یک هیجان بی حد و مرز در سری بازی‌های نید فور اسپید باشیم.
همزمان با معرفی این عنوان توسط "الکترونیک آرتز"، یک تریلر هیجانی پر از صحنه‌های اکشن و انفجار هم منتشر شده است که گروه خودروبانک این تریلر را برای شما آماده کرده و در انتهای مقاله بارگذاری کرده است که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این تریلر را از دست ندهید، ولی قبل از تماشای این تریلر شما را مختصر با داستان سری جدید "نید فور اسپید" و دیگر جزییات آن در خودروبانک آشنا خواهیم کرد.

با تایید کمپانی الکترونیک آرتز، اتفاقات این بازی در شهر خیالی Fortune Valley رخ می‌دهد و شما کنترل سه شخصیت اصلی با نام‌های Tyler، Mac و در آخر شخصیت Jess را برعهده خواهید داشت. داستان بازی در قالب " خیانت و انتقام " روایت خواهد شد که بازیکنان سعی می‌کنند یک گروه مافیا تحت عنوان The House را سرنگون کنند که کنترل دنیای زیرزمین این شهر خیالی، کازینوها، خلافکاران و حتی نیروهای پلیس را در دست دارد که باید مسابقه، چالش و مراحل بازی را پشت سر بگذارید تا احترام دنیای زیرزمینی را کسب کنید و وارد مسابقه نهایی برای سرنگون کردن The House شوید.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی که در عناوین قبل این سری هم دیده می‌شد، قابلیت شخصی سازی اتومبیل‌ها خواهد بود، اما شرکت EA اعلام کرده است این نسخه عمیق‌ترین شخصی سازی را در بین تمامی سری بازی‌های "نید فور اسپید" خواهد داشت تا هر نوع موتور و نقاشی که دوست داشتید بر روی اتومبیل خود اجرا کنید.
در آخر گفتنی است که این بازی برخلاف سری بازی‌های "گرن توریسمو" و یا سری بازی‌های "فورزا هوریزون" که تنها در انحصار یک کنسول بازی هستند، نسخه جدید سری بازی‌های "نید فور اسپید" با قابلیت اجرای آفلاین بر روی سه پلتفرم "کامپیوترهای شخصی"، "پلی استیشن 4" و "اکس باکس وان" در تاریخ 10 نوامبر سال جاری ( 19 آبان) عرضه خواهد شد.


نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/13
ممنون جالب بود
need for speed و forza horizon تنها جاهایی هستند که میتونم ماشین های مورد علاقه ام رو سوارم بشم :))) ( البته فعلا :دی )
1396/3/13
ای ول. لحظه شماری میکنم.
1396/3/14
مممممم، حسابی مزش بهم چسبید بوی نید فور اسپیدای قدیما رو میده شبیه موستوانتد و کربن دوس داشتنی، یعنی بازم داستانای خوب از نید فور اسپید میبینیم؟!
گیمرای قدیمی خوب میدونن چی میگم و هنوز روزای طلایی نید فور اسپید یادشونه
1396/3/14
به نظر من که بهترین سبک داستان برای the run بود بعد از اون همه race یه تعقیب گریز جانانه خیلی کیف داد کاش اینم یه موضوع متفاوت با بقیه باشه
1396/3/14
به به...باز هم نیسان...اسکای لاین...جی تی آر...240z...350z
1396/3/14
من GRID یک رو پیشنهاد میکنم
1396/3/15
خدا کنه رحمی کنن هم گرافیکشو در حد most wanted 2 در بیارن که سیستمهای ضعیف هم بتونن بازی کنن