موضوعات داغ

تولید ۸ هزار لامبورگینی هوراکان در ۳ سال

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
سه سال از آغاز تولید لامبورگینی هوراکان می گذرد و در این مدت لامبورگینی موفق به تولید ۸ هزار دستگاه از این خودرو شده است. هشت هزارمین خودروی هوراکان از نوع اسپایدر (بدن سقف) بوده و به رنگ Grigo Lynxs رنگ آمیزی شده است و قرار است در کشور انگلستان تردد کند. تولید هشت هزارمین دستگاه لامبورگینی هوراکان نشان دهده ی افزایش فروش این خودرو است به طوری که در سال ۲۰۱۶ لامبورگینی توانست مجموعا ۳۴۵۷ دستگاه از این خودرو را به فروش برساند.
نکته ای که در این بین قابل توجه است این است که لامبورگینی در طی ۱۰ سال تولید مدل گالاردو توانست ۱۴ هزار و ۲۲ دستگاه از آن را تولید کند و حالا هوراکان تنها ۶ هزار دستگاه دیگر با شکستن رکورد تولید گالاردو فاصله دارد و این در حالی است که تنها ۳ سال از آغاز تولید این خودر می‌گذرد. بنابراین لامبورگینی تخمین زده است که بتواند تا پیش از عرضه ی جانشین هوراکان ۲۵ هزار دستگاه از این مدل را به فروش برساند که چنین آماری در تاریخ ۵۴ ساله ی این شرکت ایتالیایی بی سابقه است.

لامبورگینی هوارکان

لامبورگینی هوارکان

هوراکان به عنوان جایگزین مدل گالاردو در مدل های LP610-4، LP610-4 Avio، LP610-4 اسپایدر، LP580-2، LP580-2 اسپایدر و LP640 Performante در بازار موجود است. همچنین این احتمال وجود دارد که لامبورگینی پیش از معرفی جانشین هوراکان اقدام به معرفی یک نسخه ی ویژه و قدرتمند تر از این خودرو نیز بکند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد