موضوعات داغ

شرایط فروش محصولات کیاموتورز + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اطلس خودرو، نمایندگی عرضه و خدمات پس از فروش محصولات کیا موتورز کره جنوبی در ایران، روز گذشته شرایط فروش جدید محصولات خود را اعلام کرد.
در شرایط فروش جدید محصولات کیا توسط اطلس خودرو، نام محصولات مختلفی همچون کیا سورنتو، کیا اسپورتیج، کیا اپتیما JF، کیا کارنز، کیا سراتو YD و در آخر هم نام کیا پیکانتو دیده می شود که تمامی آنان به صورت نقد و اعتباری به مشتریان عرضه خواهد شد که برای اطلاع از شرایط فروش اعتباری می‌توانید به جدول آماده شده در انتهای مطلب مراجعه کنید، ولی در ادامه توجه شما را به شرایط فروش نقدی محصولات کیا توسط اطلس خودرو جلب می‌کنیم.
در جدول فروش اطلس خودرو، اول از همه نام شاسی بلند سورنتو با قیمت 218 میلیون و 500 هزار تومانی به چشم می‌خورد که با احتساب مالیات 19 میلیون و 537 هزار و 223 تومانی، قیمت نهایی کیا سورنتو به مرز 255 میلیون و 914 هزار تومان خواهد رسید که تمامی مبلغ آن در زمان ثبت نام از مشتری دریافت شده و پس از 30 روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود. اما برای کیا اسپورتیج مبلغ 100 میلیون تومان هنگام ثبت نام و مابقی هزینه خودرو هم پس از صدور دعوتنامه از مشتری دریافت می‌شود تا بعد از 90 روز کاری نسل جدید کیا اسپورتیج با جعبه دنده اتوماتیک به مشتری تحویل داده شود.
برای فروش کیا اپتیما JF نیز به شیوه کیا سورنتو عمل شده، اما در فروش نقدی کیا کارنز می‌توان 40 میلیون تومان در زمان ثبت نام، 35 میلیون تومان در قالب چک 30 روزه و همچنین مابقی هزینه خرید را پس از صدور دعوتنامه به شرکت اطلس خودرو پرداخت کرد تا بعد از 60 روز کاری صاحب یک دستگاه خودروی کیا کارنز شوید.
درست همانند کیا کارنز، برای خرید کیا سراتو YD هم می‌توان مبلغ 38 میلیون و 500 تومان به صورت نقدی در زمان ثبت نام پرداخت کرد و برای پیش پرداخت دوم نیز یک چک 30 میلیون تومانی 30 روزه ارائه داد، اما مابقی هزینه خودرو پس از صدور دعوتنامه از مشتری دریافت می‌شود که بیشتر از مجموع پیش پرداخت خواهد بود.
در آخر هم نام خودروی کوچک و شهری کیا پیکانتو دیده می‌شود که برای آن قیمت 69 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است، اما قیمت نهایی آن با احتساب مالیات بر ارزش افزوده به رقم 75 میلیون و 143 هزار تومان خواهد رسید که با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان ارائه می‌شود.

شرایط فروش محصولات کیاموتورز

شرایط فروش محصولات کیاموتورز


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد