موضوعات داغ

بررسی هیوندای i10 از دید Carbuyer را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای i10 این روزها به عنوان یکی از خودروهای مدعی در بازار مینی هاچ بک ها مطرح است به طوری که امکانات آن از فولکس واگن Up، اشکودا Citigo و سئات Mii بالاتر است. اما در ادامه نگاهی دقیق تر به مدل فیس لیفت شده ی این خودرو خواهیم داشت.
مدلی که برای این تست انتخاب شده است تیپ میانی این خودرو است اما شما در کشور انگلستان می توانید با پرداخت ۳۰۰ پوند (۳۸۵ دلار) مبلغ اضافه تر خودروی خود را به امکاناتی چون سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو، اپل کار پلی و اندروید اتو مجهز کنید.
در رانندگی جاده ای نیز i10 خودروی بسیار راحتی است چسبندگی آن به سطح جاده نیز خوب ارزیابی می شود، هرچند با توجه به موقعیت فرمان و این مورد که فرمان آن تنها در ارتفاع قابل تنظیم است باید گفت که کمی نشستن پشت فرمان آن سخت است.
عایق بندی صوتی نیز در این خودرو به خوبی انجام شده است و در این کلاس جزو بهترین هاست. هیوندای i10 مدل ۲۰۱۷ به یک موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر و یا ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز است. موتور ۱ لیتری این خودرو که در بازار ایران وجود ندارد می تواند ۶۶ اسب بخار قدرت تولید کند و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن تنها ۱۵ ثانیه است. با این حساب با خودروی خیلی کندی روبرو نیستیم. در ادامه پیشنهاد می کنیم تا ویدیوی زیر را حتما تماشا کنید.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد