موضوعات داغ

سیتروئن از مدل جدید C3 ایرکراس رونمایی کرد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تیرماه سال گذشته بود که شرکت خودروسازی سیتروئن به طور رسمی از خودروی C3 رونمایی کرد. گفتنی است که این خودرو تکامل یافته از سیتروئن C4 کاکتوس بوده و در بخش مولد قدرتی برخلاف آن چیزی که انتظار می‌‌رفت، از سیستم‌های محرک سنتی استفاده شده است. اما حالا با گذشت تقریبا 1 سال از معرفی این محصول توسط سیتروئن، شاهد رونمایی از نسخه جدید "ایرکراس (Aircross)" هستیم تا جایگزینی پویاتر برای سیتروئن C3 پیکاسو و همچنین رقیبی بهتر برای نیسان جوک باشد.

سیتروئن C3 ایرکراس

سیتروئن C3 ایرکراس

در ادامه به نقل از خودروبانک، گفته می‌شود که کراس اوور کوچک سیتروئن "C3 ایرکراس" با 90 نوع رنگ‌بندی مختلف خارجی و همچنین 5 نوع رنگ‌بندی داخل کابین به مشتریان عرضه خواهد شد تا بالاترین حد از شخصی سازی یک اتومبیل ارزان قیمت در اختیار مشتریان سیتروئن قرار گیرد، هرچند طول کلی خودرو به 4.15 متر رسیده است که همین موضوع باعث شده تا حجم بار داخل کابین از 410 لیتر به 520 لیتر افزایش پیدا کند.

سیتروئن C3 ایرکراس

سیتروئن C3 ایرکراس

برای بخش فنی اما کمپانی خودروسازی سیتروئن هم از گزینه‌های نام آشنا استفاده کرده و هم پیشرانه‌های جدید به این خودرو هدیه داده است که اول از همه پیشرانه‌های نام آشنا می‌تواند یک موتور 1.2 لیتری بنزینی 82 اسب بخاری، پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری 110 اسب بخاری و همچنین یک موتور دیزلی 1.6 لیتری 100 اسب بخاری باشد که بر روی مدل‌های استاندارد سیتروئن C3 هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما گزینه‌های جدید را می‌توان یک موتور چهار سیلندر 1.2 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 130 اسب بخار و همچنین یک پیشرانه دیزلی 1.6 لیتری 120 اسب بخاری دانست که در کارخانه سیتروئن واقع در شهر "زاراگوزا" اسپانیا درون سینه جدیدترین محصول سیتروئن یعنی C3 ایرکراس قرار می‌گیرد تا خود را برای آغاز رقابت با نیسان جوک از نیمه دوم سال آینده میلادی آماده کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/23
kheili zibast
1396/3/23
خدایی طراحیش از نیسان جوک خیلی بهتره و البته مشخصه که امکانات خوبی هم دارهو.
امیدوارم وارد ایران هم بشه