موضوعات داغ

ریچارد هموند زنده است! عکس داخل بیمارستان و فیلم تصادف را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چند روز پیش خبری بر روی خروجی سایت خودروبانک قرار گرفت که در آن به تشریح حادثه رانندگی اخیر ریچارد هموند پرداختیم. گفتنی است که این حادثه باتوجه به فیلم منتشر شده توسط کاربران، می‌توان ریچارد هموند را در حال تست و بررسی هایپرکار الکتریکی "ریماک کانسپت- وان" دید که در سرعت بالا و هنگام نزدیک شدن به یک پیچ تند، کنترل خود را از دست داده و به پایین جاده سقوط می‌کند که نتیجه کار آتش گرفتن هایپرکار الکتریکی "ریماک کانسپت- وان" می‌شود، اما قبل از رسیدن به مرحله آتش سوزی، عوامل "گرند تور" و نیروهای امدادی ریچارد هموند را از داخل ماشین بیرون آورده و از طریق هلیکوپتر به بیمارستان "سنت گالن" واقع در کشور سوئیس منتقل می‌کنند تا به وضعیت آن رسیدگی کنند.
بعد از وقوع این حادثه برای ریچارد هموند، بسیاری از رسانه‌های خارجی با اطلاعات اندک این خبر را تحت پوشش قرار دادند و همین موضوع باعث شد تا برخی از رسانه‌ها به شایعات دامن زده و بار دیگر همانند حادثه موتورسیکلت در موزامبیک، خبر مرگ ریچارد هموند را بر اثر این حادثه پخش کنند. اما تصاویر جدیدی که توسط ریچارد هموند از داخل بیمارستان در صفحه توئیتر شخصی وی منتشر شده است، نشان می‌دهد که حال عمومی وی در شریط مطلوب قرار دارد، اما زانوی چپ ریچارد هموند دچار مشکل شده و نیاز به عمل جراحی دارد.
علت تصادف همچنان در حال بررسی است، اما سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل اتومبیل به هنگام نزدیک شدن به پیچ، می‌تواند اصلی‌ترین دلایل وقوع این حادثه باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/26
ملت چه علاقه ای به خبر مرگ دادن دارن :)
1396/3/26
خدا رو شکر ننه، خدا به جوونیت رحم کرد وگرنه الان باید گوشه قبرستون بودی!
خارج از شوخی خیلی خیلی مجری دوس داشتنی هستش و خوبه که بازم میتونه کار کنه