موضوعات داغ

گردهمایی چری آریزو 5 در بوستان یاس تهران برگزار شد

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
در روز جمعه 19 خردادماه ساعت 2 بعدازظهر گردهمایی چری آریزو 5 از سوی کلوپ آریزو سواران برگزار شد. در این گردهمایی، دارندگان و دوستداران این خودرو در پارکینگ بوستان جنگلی یاس تهران حضور به هم رساندند.
برگزاری این همایش به منظور تبادل اطلاعات فنی و اطلاع‌رسانی دقیق در زمینه تجهیزات و همچنین بررسی نقاط ضعف و قدرت بین دارندگان این خودروی چینی بود.
چری آریزو 5 یکی از تازه واردهای کشور چین در بازار ایران است و این مدل از چری یک سدان سایز متوسط و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و ظاهری جذاب و به روز دارد. معمولاً چری از نظر طراحی خودروهای جذابی را تولید می‌کند اما به نظر می‌رسد از نظر کیفیت و متریال کابین خودرو، هنوز راهی برای رسیدن به سطح مطلوب وجود دارد.

گردهمایی چری آریزو 5

گردهمایی چری آریزو 5

چری آریزو 5 فعلاً در بازار ایران با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود که می‌تواند حداکثر 116 اسب بخار و 141 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. البته زمزمه ورود مدل توربو نیز به گوش می‌رسد و احتمالاً امسال شاهد عرضه نسخه توربو از چری آریزو 5 نیز خواهیم بود. گیربکس نصب شده روی آریزو 5 از نوع CVT است که اگرچه از نظر مصرف سوخت مدل مناسبی است اما این نوع گیربکس‌ها معمولاً شتاب اولیه مناسبی ندارند.
چری آریزو 5 از نظر سطح تجهیزات رفاهی خودروی خوبی در بین رقیبان است و روی آن ترمزهای دیسکی ABS در هر چهار چرخ، شیشه‌های برقی هر چهار درب، آینه‌های جانبی برقی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، کروز کنترل، کیسه هوا برای سرنشینان جلو و سنسور عقب، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سانروف، کولر برقی و استارت بدون کلید می‌باشد.
یکی از نکات جالب این گردهمایی و تفاوت آن با دیگر گردهمایی‌ها، حضور تعداد قابل توجه خودروهایی با رنگ‌های مختلف از جمله آبی و قرمز بین حاضرین بود که در بازاری که اکثراً متمایل به خودروهای سفید و یا مشکی هستند، نکته‌ای خوب و قابل توجه است.

آریزو 5 سواران

آریزو 5 سواران

چری آریزو 5 با توجه به چهره بروز، سطح تجهیزات و تسهیلات مناسبی که مدیران‌خودرو برای آن در نظر گرفته، توانسته فروش مناسبی را تجربه کند و به نظر می‌رسد با عرضه مدل توربو می‌تواند حضور خود را در بین رقبا تقویت کند. همانطورکه می دانید این خودرو قبلاً توسط خودروبانک تست شده و می توانید با این خودرو در صفحه تست و بررسی چری آریزو 5 بیشتر آشنا شوید.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/24
خيلي ماشين زيبايي هست به نظرم هم رده هیوندا اکسنت هست با قیمت مناسبتر
1396/3/24
ولی با کیفیت بسیار آشغال
1396/3/24
دوستانی که اریزو 5 دارند خرید انرا توصیه می کنند.
1396/3/24
من که خودم آریزو دارم وکاملا راضی هستم
1396/3/24
سال 84 تولید خودرویی افتضاح به نام ام وی ام 110بعد توسال 88چری ویانا رو درست کرد وبعد از مدتی وبا کمک ما ها که پول میدیم این چینیا رو میخریم بازار کشور رو تاحدودی به دست گرفته البته باید بگم که چین سیر صعودی داشته و بعضی ماشیناشم خوبن فقط بعضیاشون
1396/3/24
درسته که ما زیاد دل خوشی از خودرو های چینی نداریم ولی خداییش تو اینچند سال اخیر خیلی پیشرفت داشتن و من این ماشینو به کیا سراتو سایپا ترجیح میدم چون به نسبت قیمتی با سراتو هم قیمتش آپشن بیشتری داره و اینکه اطمینتن داری چیزی ازش برنداشتن
1396/3/24
آریزو ۵ خودروی بسیار با کیفیتی هست با امکانات خیلی خوب و قیمت مناسب.
1396/3/25
واقعا ماشین بی کیفیتی هست . اونایی که میگن با کیفیت ظاهرا هنوز ماشین خوب ندیدن . از پراید اومدن سوار این ماشین شدن
1396/4/5
مرد حسابی وقتی تا حالا سوار نشدی حتی یه بوقم نزدی ، نظر نده
بسیار ماشین خوبیه،حدود یکسال دارم تمام نقاط کشور هم باهاش رفتم، امکانات خیلی خوبی،
آقا محمد حسن ، اطلاعات ندارین، توهین نکنین،ادب رعایت شه
سپاس