موضوعات داغ

سانگ يانگ كوراندو نيو فيس تيپ پرمیوم پلاس توسط رامك خودرو عرضه مى شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
سانگ یانگ برای سال ۲۰۱۷ مدلی فیس لیفت شده و جدید را از خودروی کراس اوور کوراندو معرفی کرده است که این خودرو به زودی بازار ایران نیز عرضه خواهد شد. تغییراتی که این خودرو كرده بیشتر در بخش ظاهری و البته امکانات رفاهی و ایمنی بوده اند. در ادامه نگاهی دقیق تر به این کراس اوور خوش ساخت کره ای خواهیم داشت.
در بخش ظاهری باید گفت که اصلی ترین تغییر این خودرو در مقایسه با نسل فعلی آن نمای جلو است که کاملا تغییر یافته و در مقایسه با قبل به روزتر و مدرن تر از قبل را به خود گرفته است. چراغ های جدید جلو به لامپ های روشنایی در روز مجهز شده اند و البته چراف های عقبی نیز به طور کامل LED هستند.
کوراندوی ۲۰۱۷ مجهز به یک موتور ۴ سیلندر خطی از نوع تنفس طبیعی است که می تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت را در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۹۷ نیوتون متر گشتاور را در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند. گیربکس این خودرو قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را نیز دارد و برای سیستم چهارچرخ محرک نیز قفل دیفرانسیل در نظر گرفته شده است. تعلیق نیز برای حداکثر کارایی از نوع مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب انتخاب شده است. فرمان خودرو نیز از نوع هیدرولیکی به نوع برقی تغییر پیدا کرده است که غربیلک آن قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دستی را نیز دارد. این کراس اوور دارای وزنی ۱۶۸۰ کیلوگرمی است و توانایی یدک کشیدن باری به وزن ۱.۵ تن را نیز داراست.

سانگ يانگ نیو کوراندو

سانگ يانگ نیو کوراندو

در بخش امکانات ایمنی، کوراندوی جدید دارای لیست نسبتا کاملی در کلاس خود است و از امکانات آن می توان به ۱۰ عدد ایربگ، کمربند ایمنی پیش کشنده، ترمزهای دیسکی در هر چهارچرخ که در چرخ های جلو از نوع خنک شونده هستند، سیستم ضد بلوکه ی ترمز، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی ترمز، سیستم محافظت از واژگونی، سنسور دنده عقب، میله ی محافظ درب ها، پشت سری های فعال، سیستم ضد سرقت و قفل خودکار درب ها است.
لیست امکانات رفاهی کوراندو نیز در مقایسه با قبل بهتر شده و کامل تر از قبل آماده ی رقابت با سایر رقبای خود در این کلاس است. از امکانات رفاهی این خودرو می توان به تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، آینه ی وسط حساس به نور، تریم داخلی طرح چوب، زیر آرنجی عقب، کروز کنترل، سیستم صوتی مجهز به آمپلی فایر و ۶ عدد بلندگو، تهویه ی خودکار با قابلیت تنظیم رطوبت و کیفیت هوا، تودوزی چرمی صندلی ها و فرمان، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، سردکن صندلی راننده، شیشه های برقی، پشت آمپر سوپر ویژن، سانروف برقی، ورود و استارت بدون کلید، سنسور باران، سیستم یخ زدای برف پاک کن، روف رک، رینگ های ۱۸ اینچی دیاموند کات، بلوتوث و کاور توری صندوق بار هستند.
این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد و قیمت و شرایط فروش آن نیز در روزهای آتی از سوی وارد کننده اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/27
چرا رامک خودرو نسل جدید رکستون وارد نمیکنه؟
1396/4/23
تا دو ماه آینده پیش فروشش شروع میشه
1396/3/28
به به حتما ارزش خريد داره
1396/3/28
اگر مشکلات جعبه دنده حل شده باشه ارزش خريد داره و گرنه بازم اين ماشين مشکل ساز ميشه کاشکي گريبکس کوراندو رو هم مثل تيولي از يک برند ژاپني تهيه ميکردن
1396/3/28
ماشين فقط هيبريدى و سلام....
1396/3/30
۱۶۵۰ کیلوگرم وزن و موتور ۴ سیلندر دو لیتری با ۱۵۰ اسب بخار. ؟!! به نظرتون این ماشین میتونه خودشو تکون بده ؟! حداقل یه توربو نصب میکردین
1396/5/11
سلام بله هيچ مشكلي نداره . من مدل 2015 داشتم و خيلي ماشني خوب و بي نقصيه. توي سفر 4000 كيليومتري كه داشتم خيلي عالي در مناطق كوهستاني استان اردبيل و آذربايجان خودشو نشون داد.
1397/4/11
من نیوکوراندو 1015 دارم . نه تنها میتونه خودشو خوب تکون بده بلکه هندلینگ عالی داره . هم سرعت عالی و هم قدرت عالی . تو مسافت های طولانی اصلا احساس خستگی نمیکند . من که خیلی راضی ام .