موضوعات داغ

با برلیانس سری H200 بیشتر آشنا شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولاً پارس خودرو بین خودروسازان داخلی به کیفیت معروف بوده و محصولاتی که از این شرکت به بازار عرضه می‌شوند، از نظر کیفی دارای سطح مطلوب و رضایت‌بخشی هستند. حال اخیراً این شرکت اولین سری از برلیانس‌های سری H200 یعنی برلیانس H220 (نسخه هاچ‌بک) و برلیاس H230(نسخه سدان) را به بازار عرضه کرده است.
برلیانس‌های H200 در سال 2012 طراحی شده‌اند و لااقل از رقبای داخل بازار همانند پژو 405 و یا رانا که طراحی آنها به دهه‌های 90 میلادی باز می‌گردد، جدیدتر است. البته این طراحی جدید تنها به ظاهر باز نمی‌گردد و از قوای محرکه، سیستم انتقال قدرت و تجهیزات رفاهی و ایمنی جدیدتری نیز برخوردار است.
یکی از نکات خوب برلیانس‌های H200 نسبت به رقبا، طراحی خوب کابین است که نه تنها از کیفیت خوبی بهره می‌برد، بلکه با اضافه شدن سیستم مولتی‌مدیا می‌توان از سطح کاملی از امکانات بهره برد.
جعبه دنده دستی برلیانس‌های سری H200 با کنترل کابلی کار می‌کنند که اخیراً رنو نیز پس از سال‌ها دوباره در رنو ساندرو استپ وی از همین سیستم (کابلی) استفاده کرده است.

برلیانس H220

برلیانس H220

برلیانس سری H200
پدال کلاچ نیز با سیستم انتقال روغنی (هیدرولیک) کار می‌کند و در عمل با یک پدال نرم نسبت به پدال‌هایی با سیستم مکانیکی (سیمی) مواجه هستیم. سیستم انتقال قدرت دستی MT سری H200 برلیانس با همکاری شرکت ZF آلمان طراحی و ساخته شده و می‌توان به این موضوع به عنوان نقطه قوت این خودرو اشاره کرد.
روی برلیانس سری H200 به جای تسمه تایم، از زنجیر تایم استفاده شده و پیشرانه مجهز به سیستم VVT می‌باشد که در نهایت شاهد موتوری کم‌مصرف و مناسب برای استفاده شهری هستیم.
این روزها برلیانس H230 اتوماتیک در بازار آزاد حدود 45 تا 46 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و پارس خودرو سعی دارد با عرضه این خودرو به بازار با رقبای این رده قیمتی پرطرفدار، رقابت کند.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/30
درسته که طراحی جدیدتر و بروزی داره ولی آیا تاب وتحمل رانندگی سخت و پر فشار و سرعت و شتاب زیاد رو هم داره ؟ ، آیا مثل تولیدات خانواده پژو ایران خودرو دوام وطول عمر مناسب رو داره ؟ .
1396/3/31
مث خانواده پژو ایران خودرو دوام و طول عمر رو داره اینو ک گفتی پاچیدم از خنده ، خانواده پژو ایران خودرو دوام و کیفیت شتاب و سرعت😂😂😂
1396/4/7
پژو با دوامو خوب اومدی :-)))) رو پرشیا خودم فقط 3 بار واشر سرسیلندر عوض کردم در حال حاضر هم 230 گرفتم خیلی هم راضی هستم اصلا قابل مقایسه با ماشین های ایرانخودرو نیست که واقعا بی کیفیت هستن
1396/12/4
دوست من
حرف نداره
و اصلا با ماشینهای چند دهه‌ی قبل قابل مقایسه نیست
1396/3/30
عجب تبلیغی کردی برای پارس خودرو
"معمولا پارس خودرو در بین خودرو سازان داخلی به کیفیت معروف بوده و محصولاتی که ....."
اون موقع که برلیانس تازه اومده بود من رفتم به نمایشگاه محصولات سایپا و پارس خودرو در خیابان ولیعصر تقاطع میرداماد ، یک h320 و یک h330 داخل شوروم نمایشگاه بود و نکته جالب این بود که درهای هر دو آنها درست بسته نمی شد مخصوصا سمت راننده،یعنی من خودم بعد از سه بار موفق شدم!!!
تازه ماشین توی شوروم گذاشته بودند(که مثلا باید بدون ایراد مونتاژی باشه)این بود،وای به حال بقیه
پارسال همین وقتها دوستم یک دونه h320 سورمه ای اون هم ۳ تا از درهایش مشکل داشت!!!
من هم از وفتی فهمیدم تو مشکی اومده هوس کردم یکی بخرم،بنابراین برای خرید رفتم یه h330 دستی صفر کیلومتر ببینم جالب اینکه اون هم درهاش درست بسته نمیشد،سه بار در سمت راننده را باز و بسته کردم تا بسته شد(البته با زور)!!!!!!!!!! یعنی کف کردم بعد از دو سال هنوز این مشکل با همان شدت قبلی ادامه دارد...
چقدر برای مشتری ارزش قائلند و چه کیفیتی داره این محصولات پارس خودرو؟؟!!!
همین سایپا آشغال ساز از اون بهتره!دلیل دارم
من h220 را هم پارسال تو نمایندگی سایپا ساعی بررسی کردم اون موقع که سایپا مونتاژ می کرد،درها خیلی خوب بسته میشد و نیازی به تلاش چند باره نبود !!!!
سراتو هم همینطوره اصلا مشکلی در باز و بسته شدن درها نداره،ام وی ام ۳۱۵ مدیران خودرو هم همینطوره،اون هم چینیه هر چند که توسط یه شرکت دیگه مونتاژ میشه،ولکس c30 هم مشکل نداشت و چند چینی دیگر هم که دیدم اینطور نبود که حالا قرارنیست یک به یک نام ببرم
این مثال ها را زدم که بگم کیفیت مونتاژ پارس خودرو آشغاله
یعنی وقتی باز و بسته کردن که اولین چیزی هست که توجه مشتری را جلب می کنه و آدم هر روز باهاش سر و کار داره انقدر افتضاحه وای به حال بقیه ماجرا
پس آقای نویسنده برای خاطر یه قرون دوزار درآمد دروغ ننویس
این شرکت ها ارزش تبلیغ کردن ندارند
اونها برای ما مردم ارزش قائل نیستند پس چرا باید ما به آنها بها بدهیم آن هم به قیمت خیانت به خودمان و با تبلیغات دروغین
شما در قبال مخاطب خود مسئول هستید
نگذارید با پول حرامی که از قبال تجارت کثیف خود به دست می آورند شما را آلوده کنند آن هم با بهایی اندک !!! اگر ما برای خودمان ارزش قائل نباشیم و خودمان و شرافتمان را به بهایی اندک به این ظالمان و خبیثان بفروشم چه توقعی باید از آنها داشته باشیم.



1396/3/31
جناب آقای amir شما کیفیت رو فقط در باز و بسته شدن در می بینید. خوب چرا ماشین می خری برو در بخر.
که با این در اگر در بند در مانند در مانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1397/2/19
بسته نشدن در مربوط به کیفیت این خودرو نیست. شما اگر کمی شیشه ماشین رو پایین بدید می بینید که در به راحتی بسته میشه. این نشان دهنده اینه که آب بندی ماشین بصورت صحیح انجام شده و این هوای مبحوس شده توی کابین هستش که اجازه بسته شدن در با ضرب کم رو نمیده.
1396/3/30
من از سایت خودرو بانک کمال تشکر را دارم که به نظرات خوانندگان و مخاطبین خود احترام می گذارد و نظرات و انتقادات را هر چه که هست بدون سانسور منتشر می کند.
قطعا این روند باعث اعتماد هر چه بیشتر مخاطب می شود.
من اولین کامنت را گذاشتم و فکر نمی کردم منتشر شود و الان که منتشر شده می بینم یه کم بی انصافی کرده و در انتقاد کردن زیاده روی کردم و به نوعی عصبانیت خود از خودرو سازان داخلی به خاطر کیفیت بد محصولاتشان و این بن بست تصمیم گیری ای که برای خریدارانی مثل من به وجود آورده اند را سر نویسنده خالی کردم.
از بس آدم در بعضی سایتهای خودرویی دروغ و دغل می بیند ناخودآگاه یک حس بدبینی در وجود آدم شکل می گیره و کوچکترین خطایی که شاید سهوا و یا در اثر نداشتن اطلاعات کامل از نویسنده سر زده باشد را برنامه ریزی شده می پندارد.
در هر صورت من به عنوان یک کاربر که تقریبا هر روز از سایت دیدن می کند،یک عذر خواهی به زحمت کشان این سایت بدهکارم .
و این باعث شد که از این به بعد اگر هم قرار باشد مطلبی را نقد کنم سعی کنم منصفانه و بدون پیش داوری و با ادبیاتی بهتر این کار را انجام دهم.
ممنون از سایت خوب خودور بانک که بهترین مطالب را ارائه می دهد و برخلاف بسیاری دیگر ، در این زمینه بهترین است.
1396/3/30
با وجود اینکه گروه h200 خودروهای نسبتا خوبی هستند اما قطعا دانگ فنگ h30cross رو انتخاب می‌کنم به چند دلیل: موتورش tu5 هست و با 405 slx و پارسlx و 206 تیپ 5 مشترکه و از این نظر مشکل قطعه و یا مشکل کمبود تعمیرکار ندارم چون همه تعمیرکارها باهاش آشنا هستند، دانگ فنگ بزرگترین خودروساز چین محسوب میشه و از این نظر دانگ فنگ h30cross در سطح کیفی بالایی نسبت به رقبا قرار دارد، چهار کیسه هوا دارد در صورتی که برلیانس h200 تنها دو کیسه هوا داره، الان ثبت نامی h30 حدود 42 میلیون درمیاد و قیمتش هم در بازار آزاد از 45 تا 50 میلیون هست، قیمتش هم از برلیانس کمتره و به صرفه تره ولی برلیانس کمی کم مصرف تره
1396/3/31
حرف شما صحیح ولی متاسفانه شرایط اقساطی برای خرید h30 وجود ندارد و بسیاری از مردم به خاطر اقساطی بودن میخرن ( البته به نظر میاد ماشین های خوبی باشن سری h200 )
1396/6/31
سلام
من حدودا 16 ماهه که برلیانس H230 دستی خریدم و بعلت مسافت زیاد تا محل کارم تا الان 60000 تا باهاش راه رفتم. انصافا غیر از روغن ماشین و بنزین خرجی رو دستم نذاشته. کلی هم باهاش مسافرت رفتم ، جاده های کفی و یا کوهستانی( چالوس و ...)
جدیدا وقتی کولر میگیرم بلبرینگ کولرش صدا میده، ولی تو سربالای چالوس با 5 نفر آدم بزرگ خیل راحت بدون کم آوردن بالا رفت. دوستانی که میگن ماشین قدرتش کمه کاملا درست میگن. اونهم بدلیل وزن بدنه بالا نسبت به قدرت موتورش (1500 سی سی) هست که سازنده بالاجبار شتاب 1 به 2 رو کم گرفته تا بتونه ماشین به قدرت لازم برسه وگرنه در شتاب گرفتن 2 به 3 و حتی 3 به 4 نسبت به ماشینای هم طرازش خیلی بهتره.
با توجه به رنج قیمتش هم از هم ردیفاش که کاملا د_مده شدن بهتره. ماشینایی مثل سمند، پارس، GLX و شایدم از L90.
به نظرم ماشین بدی نیست و گرئه خودرو سازی سایپا اگه بتونه به روند تولیدش ادامه بده و شرایط خدمات دهیشو بهتر بکنه فک کنم در آینده ای نزدیک بشه همون RIO دهه 90.