موضوعات داغ

فیلم مجموعه‌ای از تست‌های موس ناموفق را ببینید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از چندین مقاله که در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفت، بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" پیدا کرده‌اید و می‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که خودروی تویوتا هایلوکس را با چالشی جدی مواجعه کرده و حتی بعد از بروزسانی هم شاهد عملکرد ضعیف آن در تست موس و بلند شدن چرخ‌های داخل پیچ آن از سطح زمین هستیم که بسیار خطرناک و حادثه آفرین خواهد بود. هرچند پس از آن مقاله‌ای در رابطه با تست موس پژو 2008 کار کردیم و درست 1 ماه بعد از آن هم یک ویدیو از خودروی جدید تویوتا CH-R منتشر کردیم که تست‌های مختلف موس با شدت زیاد و کم بر روی آن صورت می‌گرفت که هر دو با موفقیت این تست مهم را پشت سر گذاشتند.
پاراگراف بالا یک مقدمه چینی کلی برای سوژه جدیدمان بود که آن هم در رابطه با تست موس است، اما امروز مقاله‌ای متفاوت برایتان آماده کرده‌ایم که محدود به یک اتومبیل خاص نمی‌شود، بلکه مجموعه‌ای از تست‌های ناموفق موس را شاهد خواهید بود که بر روی اتومبیل‌های مختلفی همچون تویوتا هایلوکس، خودروی مینی ون رنو، محصول مینی ون فیات، مینی ون سیتروئن وخودروی داچیا داسترچهارچرخ محرک صورت گرفته است که در قسمتی از این فیلم حتی شاهد چپ کردن کامل مینی ون سیتروئن در تست موس هستیم.



نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/5
حالا کدوم خودروها در شرایط برابر تونستن تست موس رو با موفقیت پشت سر بذارن؟
1396/4/6
رکورد سریعترین ماشین در تست موس مدت زیادیه دست سیتروئن اکتیوا هست. شبیه زانتیاست. با همون سیستم تعلیق. ویدیوش تو یوتیوب هست
1396/4/5
داستر یه فاجعه ی به تمام معنا بود
فک کن تو جاده های ایران که هر چیزی از سنگ بگیر تا خندق ممکنه وسط اتوبان باشه بخوای با این ماشین مانور بدی.
80 درصد احتمال مرگ داره...
1396/4/6
داستر از بقیه شون بهتر بود، چون با اینکه سر میخوره ولی حداقل چرخهاش از زمین جدا نمیشه و این خطر چپ شدن رو خیلی کم میکنه
ای کاش تو ایران هم همچین تستی داشتیم ماشینهای چینی رو تست میکردیم
1396/4/11
شما داستر سوار نشو.....هایلوکس 250 میلیونی سوار شو که احتمال مرگش صد در صد
1396/4/6
جای ژیان خالی