موضوعات داغ

لیست باکیفیت‌ترین برندهای خودرو در آمریکا منتشر شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی کیا سال گذشته در جدول "J.D. Power" به علت خرابی کمتر محصولاتش در رده نخست قرار گرفت و بعد از آن کمپانی خودروسازی پورشه موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد، حال در جدیدترین رده بندی J.D. Power برای کیفیت محصولات، بار دیگر کمپانی خودروسازی کیا در جایگاه نخست قرار گرفته و بعد از آن هم شاهد حضور برند "جنسیس" در جایگاه دوم هستیم تا امسال کمپانی خودروسازی پورشه جایگاه دوم لیست را هم از دست دهد و با یک پله سقوط در جایگاه سوم قرار گیرد.
پیش از پرداختن به آمار سال جدید، گفتنی است که سال گذشته کمپانی خودروسازی کیا موفق شد با ثبت 83 خرابی به ازای 100 اتومبیل، بالاتر از کمپانی خودروسازی پورشه با 84 خرابی در جایگاه نخست قرار گیرد و پس از آن کمپانی خودروسازی هیوندای با 92 خرابی در جایگاه سوم قرار گیرد، اما امسال برند کیا جایگاه خود را تثبیت کرده، برند پورشه یک پله سقوط کرده و همچنین کمپانی خودروسازی هیوندای هم یک افت شدید تجربه کرده است تا هم اکنون شاهد حضور آن در جایگاه هشتم باشیم.
در ادامه برای شناخت بهتر ماشین‌های با کیفیت 2017 در بازار ایالات متحده آمریکا، نظر شما را به جدول انتهای مقاله جلب می‌کنیم، ولی نکته جالب این جدول می‌تواند حضور تویوتا با 95 خرابی در جایگاه 14 لیست J.D. Power باشد که نسبت به سال گذشته سقوط 10 پله ای را تجربه کرده و از جایگاه چهارم به چهاردهم تنزل پیدا کرده است.
علاوه بر این، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با 102 خرابی در جایگاه 19 این لیست قرار گرفته است، در حالی که شرکت خودروسازی BMW به عنوان رقیب اصلی این خودرو در جایگاه "ششم" و همچنین دیگر رقیب هم وطن مرسدس بنز، یعنی شرکت خودروسازی آئودی هم با یک اختلاف نسبتا زیاد در جایگاه 27 این لیست قرار گرفته است.

نظرات کاربران

33 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/3
خیلی سخت است باور کرد خودروسازی که تا دیروز پراید تولید می کرد(کیا موتورز) حالا به
جایی رسیده که در صدر با کیفیت ترین خودروهای دنیا قرار گرفته است!!
1396/4/4
عزیزم پراید رو فقط 2 سال ساخت و بعد از اون ریو رو جایگزین اون کرد. حتی کیا گفته بود پراید رو میسازم برای دانشجو ها که مسیر خونه تا دانشگاه رو طی کنند حالا همین کمپانی تویوتا رو هم له کرد
1396/4/3
اقا ما گیج شدیم یکی بگه این بر چه اساسیه هر ماه یه خبر از اینا میاد تو هرکدوم هر کشور زمین تا اسمون تفاوته اخرین بار همین جا بود فک کنم یک ماه پیش گفت همین مجله تو المان میتسوبیشی اول شد یجا تویوتا بنز بود اینجام که کلا سرو ته کردن فکر کنم نوبتی میچرخه جدول :))))))))))
1396/4/3
سلام واقعا پیشرفت خودرو سازی کره جنوبی مانند ، هیوندای و کیا قابل تحسین خیلی پیشرفت داشتن واقعا الان دیگه بی انصافیه که بگیم هنوز هم قابل مقایسه با تویوتا و غیره نیست . ببینید کیا و هیوندای با ایران خودرو شروع به کار کردن اما حالا ببین رفتن تو آمریکا شدن باکیفیت ترین خودرو ولی ویران خودرو داره چیکار میکنه 405 و پارس و سمند و 206 تولید میکنه واقعا خنده داره . حالا آگه طرفدارهای تویوتا بیان و بگن هنوز به پای تویوتا نرسیدن فقط و فقط دارند روی تعصب صحبت میکنن آقایون خودرو بانک حالا بیاید و ماشین های چینی رو با کره ای مقایسه کنید باتشکر
1396/4/4
دوست عزيز هيچكسي منكر پيشرفت كره اي ها نيست و واقعا پيشرفت كره اي ها مثال زدني بوده تو يك دهه گذشته و اين مقاله هم كه نشون دهنده خرابي كمترشون هست ولي باز نمي دونم چرا رضايت مشتري از خودرو هاي كره اي توسطح جهان قابل قبول نيست زياد ولي مثلا همين مقاله قبلشون درباره رضايت از نيسان يا ميتسوبيشي تو المان يا همين ژاپني ها تو كشور خودمون كه تو اب و هواي ما عالي بودند ولي واقعا ميشه كره اي ها متريالي كه استفاده مي كنند رو تا حدي به نظرم ارتقا بدند به جاي اين كه فقط به فكر طراحي زيباش باشند به طور مثال جنس روي داشبوردم خوب كنند به جاي بالا بردن آپشن ها بعد هم اين تست كيفيت تو شرايط اب و هوايي امريكا شايد اين گونه باشه كه هست و به قول شما تعصبي نباشيم ولي همين تست رو اگر تو ايران انجام مي دادند و چيزي كه مي بينيم تويوتا نيسان ميتسوبيشي از گرماي ٥٠ درجه تابستون تا سرماي زير صفر درجه عالي ظاهر ميشوند و خودرو هاي ژاپني كه هميشه ٤ فصلي بودند و تو كيش خودمون همه مي گن تو اين گرما فقط تويوتا كه مي تونه چند سال دووم بياره به نظر من تو شرايط ايران با اين اب و هوا واقعا خودروي ژاپني خيلي بهتره و با تاييد همين مقاله هم باز شما ميبيني كم اصطحلاك ترين خودرو ها باز ژاپني ها و تو صدر اون ها تويوتاست
1396/4/3
من خودم با اینکه طرفدار برندهای ژاپنی هستم جایگاه کره ایی ها رو تو این لیست تحسین میکنم...!!
1396/4/3
معیارشون خیلی مسخره هست، آخه تویوتا چند برابر جنسیس فروش داره بعد اینا آومدن خرابی آون تعداد محدود جنسیس فروخته شده رو خرابی خیل عظیم خودروهای فروخته شده تویوتا مقایسه کردن!!!! خوب معلومه خرابی تویوتا بیشتر هست چون چند برابر جنسیس ماشین فروخته
1396/4/4
به ازا هر 100 تا پرفسور
1396/4/4
به ازای هر صد خودرو می سنجن این خیلی مسخرست؟؟؟
بعدشم باید فروش درهر سال رو نگاه کرد نه کل تاریخ تولید خودروی هر کمپانی رو
1396/4/4
همیشه فیات ته لیستای اینجوریه عجیبه برام یعنی اینقدر بی کیفیته؟!
1396/4/4
آفرین و صد آفرین به کیا خوشم اومد، قابل توجه دوستانی که میگن کره ای اسباب بازی....😶
1396/4/9
دوست عزیز این تست جی دی پاور مال 100 روز اول خرید یه ماشینه و تست بلند مدت نیست.
کره ای ها توی این بخش همیشه خوب بودن.
یعنی که 100 روز اول کارکرد یه ماشین کره ای خیلی مشکلاتش کمه :D
ایشالا تست های بلند مدت میاد و میبینید که هر ساله لکسس و تویوتا اول و دوم هستن.
1396/4/4
این لیست خیلی عجیب و غیر منطقی به نظر میاد . یا معیار و واحدهاش چیز دیگه بوده یا اصلا مربوط به موضوع دیگه ای هست . به ازاء صد اتومبیل ؟؟ 83 خرابی ؟ اول ؟ بعد هیوندا سوم تویوتا چهاردهم ؟؟ داداچ !! ظاهرا داری اشتباه میزنی ! این اصلا معلوم نیست لیست تحقیق یه بچه مدرسه ای یا موسسه یا چیه !!
1396/4/4
با این نظر کلا سواد خودتو نشون دادی سایت معتبر J.D. Power رو با تحقیق بچه مدرسه ای یکی میکنی ؟؟!!! شما ببخشید اونا نمیفهمن تو و امثال تو میفهمین
1396/4/4
منظور اینه که 100 دستگاه خودرو بررسی شده و در کل 72 ایراد یا خرابی پیدا شده. البته این آزمایش ماشینهای تازه تولید شده است. در خصوص ماشینهای کارکرده هم این موسسه چنین بررسی ای رو انجام داده که اونجا کیا یازدهم جدوله و به ترتیب لکسوس و پورشه و تویوتا اول تا سوم اند.
1396/4/4
نه عزیزم بچه مدرسه نیس جی دی پاور هست جی دی پاوری که کل دنیا میشناسنش. شما بهتره خودت رو غول نزنی دوره تویوتا دیگه تموم شد
1396/4/4
چشم امير جان ما خودمون غول نمي زنيم يه جني هيولايي چيزي مياريم به جاي غول از اونا ميزنيم
1396/4/4
شما که این خبرو گذاشتین بقیه رده بندیهارو هم میزاشتین که همزمان منتشر شده به خصوص Vehicle Dependability Study که مهمترینشه. اینی ه اینجا هست مربوط به 0 روز اوله و تازه بخش زیادی از امتیازاتش مربوط به درصد پیشرفته. تو رده بندی با کیفیتترینها در مجموع بازم لکسوس با اختلاف زیادی اول شده.
1396/4/4
آخه مگه داريم مگه ميشه تويوتا لكسس يا خيلي ديگه از ژاپني ها آلماني آمريكايي زير كيا باشن چه جوري حساب كردن آخه!!!
1396/4/4
مثل اینکه هنوز هم افراد دارند روی تعصب حرف میزنند بس کنید دیگه !
1396/4/4
من چون خودم ماشین کره ای زیاد دستم بوده به جرات میتونم بگم هیوندای و کیا ماشین های محشری تولید می کنند. 3 سال وراکروز دستم بود ، هر چقدر از راحتی و قدرت و شتاب و لذت رانندگی این ماشین بگم ، کم گفتم. ضمن اینکه مدتی هم کادنزا داشتم. سواری بی نظیری داشت. با این که وقتی خریدمش 90 هزار کیلومتر کار کرده بود ولی کاملا بی سر و صدا و راحت بود. الانم که 4 ساله سانتافه جدید دارم. با اینکه به دلیل موتور 2400 شتابش راضی ام نمیکنه (که البته تقصیر از قانون وارداته) ولی از هر نظر دیگه ای ازش راضی ام.
مخصوصا نرمی و آپشن های سخاوتمندانه اش. از لحاظ کیفیت هم که 50 هزار کارکرده و فقط یکبار روغن موتورش رو تعویض کردم . والسلام. هیوندای و کیا واقعا عالی هستن.
1396/4/4
و اینجاست که نظرات چرند دوستان جو گیر زیر سوال میرود ( اسباب بازی کره ای ) خخخخ؟؟؟!!! به زودی کره بازار خودرو را در دست خواهد گرفت.
1396/4/4
در کل ما ایرانیا هم که فقط نشستیم و بقیه رو نقد و بررسی می کنیم و تا چند سال پیش از کره ای ها بد می گفتیم، حالا از چینی ها بد می گیم و چند سال بعد تولیدات خودرو بورکینافاسو رو بد خواهیم گفت، ولی همچنان ویران خودرو و سایپا دارند پژو و پراید تولید میکنند و مردم هم با چند برابر قیمت می خرند .... و همچنان از بقیه بد خواهیم گفت!!!!!!
1396/4/4
به نظرم این لیست اشتباست اخه خرابی های کیا رو زده از هر صد ماشین 72 تا یعنی با این تفسیر ایران خودرو هم میتونست با خرابی100 از100 تا جزو دهتای اول باشه بعد فیات از هر صد تا 163 تا خرابی???? اصلا مگه داریم مگه میشه!!؟؟؟
1396/4/6
دوست عزیز یه کم دقت کن بعد حرف بزن. منظور از تعداد ماشین خراب شده در برابر کل ماشین نیست که.
منظور تعداد کل خرابی ها از بین 100 ماشینه. یعنی مثلا بین 100 ماشین کیا فقط 72 مورد خرابیبوده که شاید 3 موردش مال یه ماشین بوده باشه و شاید چندین ماشین از این 100 تا اصلا خرابی نداشتن.
فیات هم یعنی بین 100 ماشین فیات تعداد 163 مورد خرابی گزارش شده
1396/4/4
برترین برند ژاپنی نیسان هستش. دم نیسان گرم.
1396/4/4
خوشم میاد توی امریکای شمالی اصلا خبری از رنو و پژو نیست
1396/4/4
خخخخخخخ
اگر کره ای ها اینقدر کیفیت دارن پس چرا مجبور شدن برای تمام قطعاتشون فراخوان بزنن؟
البته فراخوان زدن بد نیست و اعتبار برند رو به واسطه احترام به مشتری بالا میبره ولی نه اینکه برای یک ماشین تمام قطعات فراخوان زده بشه
موتور ضایعات خط تولید داره
ترمز مشکل داره
کاپوت در حال حرکت باز میشه
...
1396/4/5
به نظر میرسه نویسنده خیلی با انواع و اقسام بررسی ها و تست های موسسه ی جِی دی پاور اشنا نیس...
این اصلا چارت با کیفیت ترین ها نیست،این تست iqs هست همونطور که در پیوست گزارش اومده که هدفش بررسی اشکالات و ایرادات مشتری ها در ۱۰۰ روز اول خریداریشون هست.
این تست long term quality نیست که برادر من،چند سالی هست که کره ای ها تو کیفیت ابتدایی ۱۰۰ روزه مقام خوبی میارن اما هنوز هم توی پایداری کیفیت عقب تر از بقیه هستن.
لطفا به نوع گزارش جی دی پاور دقت کنین!
1396/4/6
در آمار طولانی مدتی که جی دی پاور امسال منتشر کرد هم کره ای ها رتبه های خیلی خوبی به دست آوردن.
هیوندای ششم جهانی و بهتر از bmw حتی . کیا هم یازدهم جهانی و بهتر از خیلی برندهای اروپایی و آمریکایی و حتی نیسان ژاپن
1396/4/5
موسسات مختلف ارزیابی های مختلفی انجام می دهند با استانداردهای مختلف که طبیعتا باعث ایجاد نتایج متفاوت نیز می شود.در حال حاضر بیش از 10 سال است که خودروهای کره ای و ژاپنی و آلمانی وارد کشور شده اند و ما نیز می توانیم در بحث کیفیت و دوام آنها را مورد قضاوت قرار دهیم و نیازی به بحث و جدل در این باره نیست،در اینکه کره ای ها پیشرفت چشم گیری داشته اند و در حال حاضر خودروهای کاملا قابل احترامی می سازند شکی نیست اما تجربه گاها بیش از 100 سال تولید خودرو در آلمان و ژاپن چیزی نیست که بشود نادیده گرفت و همین امر و تفاوت در نگرش تولید خودرو چیزی است که ارزش خودروهای آلمانی و ژاپنی را دراز مدت بیشتر حفظ می نماید و اطمینان بیشتری به مصرف کننده می دهند.در بحث دوام و تکنولوژی خودرو شرکت های کره ای نیاز به تلاش بیشتر دارند.
1398/1/14
اقایون کارشناس اینجا فقط نظر خودشونو قبول دارند😂
1398/1/24
یه بار تو اپلیکیشن خودرو بانک اومده بود لکسوس اول بعدش پورشه بود بعدش تویوتا بود الان زده کیا