موضوعات داغ

دوچرخه مخصوص بی ام و X3 جدید چقدر قیمت دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
نمی‌توانید بی ام و سوار شید؟ پس با صرف هزینه کمتر دوچرخه‌اش را سوار شید و از بی ام‌ و سواری لذت ببرید.درست یک روز پس از معرفی رسمی نسل جدید X3 که در خودروبانک به طور مفصل در رابطه با مشخصات فنی و ویژگی‌های آن صحبت کردیم، کمپانی خودروسازی BMW یک دوچرخه تمام الکتریکی با نام بلند "Turbo Levo FSR 6Fattie" رونمایی کرد که به عنوان یک آپشن همراه با نسل جدید X3 به مشتریان عرضه خواهد شد، اما اگر توانایی خرید یک دستگاه خودروی BMW X3 نسل جدید را ندارید، این دوچرخه به صورت جداگانه با قیمت 5200 یورو به شما عرضه خواهد شد که چندان ارزان قیمت نیست و با یک تبدیل ساده به قیمتی معادل 16 میلیون تومان خواهد رسید، اما در عوض شما یک BMW الکتریکی سوار خواهید شد.

دوچرخه مخصوص بی ام و

دوچرخه مخصوص بی ام و

براساس گفته‌های شرکت خودروسازی بی.ام.و، بدنه این دوچرخه تماما آلومینیومی بوده و صندلی آن با فیبرکربن طراحی و ساخته شده است، به همین دلیل یک وزن کمتر و چابکی بیشتر بدست آمده است که استفاده از آن را راحت‌تر کرده و با صرف انرژی کمتر، یک سواری لذت بخش‌ به ارمغان آورده است. علاوه بر این‌ها، بر روی بدنه این دوچرخه دقیقا از همان رنگ "آبی" استفاده شده است که بر روی بدنه نسل جدید X3 (نسخه‌ای که در تصویر دیده می‌شود) هم شاهد این رنگ آبی هستیم.

دوچرخه مخصوص بی ام و

دوچرخه مخصوص بی ام و

همانطور که در ابتدا گفته شد، مهم‌ترین ویژگی این دوچرخه هم استفاده از یک سیستم محرک الکتریکی خواهد بود که دارای موتور "250 وات" و همچنین باتری‌های "504 وات ساعت" است که برای شارژ آنان می‌توان از سوکت‌های تعبیه شده در داخل کابین X3 و یا پریزهای برق خانگی استفاده کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/8
این دوچرخه فقط به سفارش ب ام و هست و جز اون روچرخه هایی که ساخت خود ب ام و هست نیست و کار شرکت مشهور specialized هست
1396/4/8
یعنی الان من برم یه bmw x3 بگیرم باهاش دوچرخه هم میدن؟؟؟
1397/3/8
خواهشمند است قيمت دوچرخه BMW X3 را اعلام و چگونگي نحوه تحويل و زمان آن به چه صورت است . متشكرم