موضوعات داغ

جشنواره فروش عید فطر سانگ یانگ

عکس مطلب اول
شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری محصولات سانگ یانگ کره جنوبی طرح های فروش سانگ یانگ تیوولی 2017 و نیوکوراندو پرمیوم پلاس ویژه عید فطر را به صورت محدود را در تاریخ 1396/04/03 اعلام کرد.
خودورهایی که در این شرایط فروش وجود دارند مدل های جدید کوراند و تیوولی هستند. سانگ یانگ تیوولی خودروی کراس اوور کامپکت این خودروساز است که پر فروش ترین محصول این شرکت است و توانسته با اقبال زیادی در بازار جهانی و بازار ایران روبرو شود. این خودرو مجهز به موتور 1.6 لیتری است که 122 اسب بخار قدرت و 160 نیوتون متر گشتاور دارد و به یک گیربکس 6 دنده ی خودکار ساخت ژاپن مجهز است. از امکانات این خودرو می توان به سیستم کنترل پایداری، فرمان سه حالته، گرمکن صندلی، تودوزی چرم و سانروف برقی اشاره کرد.
کوراندوی جدید نیز خودرویی در کلاس کیا اسپرتج و سوزوکی ویتارا است که با موتور ۲ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۷ نیوتون متر مجهز شده است. گیربکس این محصول ۶ دنده ی اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی است. این مدل نیز به امکاناتی چون، گرمکن صندلی های جلو، سردکن صندلی راننده، ۶ ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سانروف برقی و تهویه ی خودکار مجهز است.
برای مشاهده طرح های فروش می توانید به جداول زیر مراجعه کنید.

طرح های فروش سانگ یانگ

طرح های فروش سانگ یانگ



طرح های فروش سانگ یانگ

طرح های فروش سانگ یانگ


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد