موضوعات داغ

گردهمایی 70 فراری به مناسبت 70 سالگی فراری + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی فراری به مناسبت 70 سالگی خود در سال 2017 میلادی، یک جشن خانوادگی بسیار بزرگ در جشنواره سرعت "گوود وود" امسال گرفت که اکثر اعضای خانواده معروف و پرافتخار آن در این جشن بزرگ دیده می‌شوند.
در قدم اول مدل‌های ویژه فراری که دارای تاریخ غنی هستند و جزو معروف‌ترین‌های فراری به شمار می‌رود، شامل فراری "لافراری آپرتا"، فراری "333SP"، فراری "166 Dino F2"، فراری "FXX" و خودروی فراری "FXX K" می‌شود که برخی از آنان همچون لافراری آپرتا و FXX K ، برای زنده نگه داشتن نام بزرگان فراری ساخته شدهاند.
بعد از آن، کمپانی خودروسازی فراری یک نمایش ویژه از خانواده سری 250 افسانه‌ای خود ترتیب داده است که اعضای این خانواده در جشنواره "گوود وود" به ترتیب شامل فراری "250 GT سری 1 کانورتیبل پینین‌فارنا"، فراری " 250 GT برلینتا تور دو فرانس"، فراری "250 GT کالیفرنیا اسپایدر" و در نهایت شامل نسخه افسانه‌ای "250 GTO" می شود که تمامی آنان در جشن 70 سالگی این شرکت در "گوود وود" شرکت کرده‌اند.
علاوه بر ماشین‌های کلاسیک و معروف فراری، محصولات جدید این شرکت همچون "فراری کالیفرنیا T"، "فراری GTC4Lusso"، "فراری 488 GTB، و... نیز در جشنواره سرعت "گوود وود" دیده می‌شوند که در مجموع به مناسبت 70 سالگی فراری، تعداد آنان به 70 دستگاه می‌رسد که یک نمایش فوق العاده در "گوود وود" داشته‌اند.
در پایان گفتنی است که جشنواره سرعت "گوود وود" امسال باتوجه به شوق ذوق رسانه‌های خارجی، بار دیگر شاهد یک نمایش فوق العاده برای دوست داران خودرو با سلیقه‌های مختلف بوده است که تاکنون بیش از 600 اتومبیل و موتورسیکلت مختلف همراه با رانندگان و شخصیت‌های افسانه‌ای موتوراسپرت جهان در آن دیده شده است.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد