موضوعات داغ

بی ام و با اولین سری 5 بعد از تولید 10 میلیون نسخه چه کرد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اغلب هنگامی که شرکت‌های بزرگ خودروسازی در تولید یک اتومبیل به مرحله عطف خود می‌رسد و عددهای 5 میلیون و یا 10 میلیون دستگاه را در آمار فروش خود به ثبت می‌رسانند، آخرین اتومبیل که باعث شده آمار تولید این شرکت به عدد 5 میلیون یا عدد بالاتر برسد را برای خود نگه می‌دارند تا به عنوان یک نماد از آن یاد شود، اما در این خصوص کمپانی خودروسازی BMW اعطنایی به این موضوع نداشته و آخرین خودروی سری 5 که باعث شده این برند به تولید 10 میلیون دستگاه برسد را همراه با یک برنامه ویژه، در یک حراجی (در کشور کره جنوبی) به یک مشتری کره‌ای فروخته است تا افتخار داشتن آخرین خودروی سری 5 که آمار تولید این برند را 8 رقمی کرده است. نصیب یکی از مشتریان BMW شود.
باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوی منابع خبری، آخرین خودروی سری 5 بی.ام.و در مدل 520d که باعث شده تولید این برند در کارخانه "Dingolfing" بایرن 8 رقمی شود، با قیمت 75 میلیون "وون" به یکی از مشتریان اهل کره جنوبی واگذار شده است که با تبدیل آن به واحدهای مرسوم، چیزی معادل 58 هزار یورو یا چیزی حدود 65 هزار و 997 دلار خواهد شد.

درست است که مدلهای پایه سری 5 با قیمت نزدیک به 46 هزار یورو به مشتریان عرضه می‌شود که چیزی حدود 14 هزار یورو ارزان‌تر است، اما در مقابل این مشتری کره‌ای یک معامله بسیار بزرگ و پرسود با کمپانی خودروسازی BMW انجام داده است که در آینده می‌تواند این ماشین را با قیمت بسیار بالاتر به فروش برساند. هرچند شرکت خودروسازی BMW یک برنامه ویژه ترتیب داده است تا این مشتری اهل کره جنوبی امکان استفاده از BMW Welt، گردش در موزه BMW، گردش در کارخانه Dingolfing، هشت سال خدمات گسترده به همراه یک مراسم تحویل باشکوه داشته باشد که ارزش آنان به تنهایی چیزی معادل 8 هزار یورو خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد