موضوعات داغ

بی وای دی F3 دنده ای با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت کارمانیا به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات BYD چین اعلام کرد که ثبت نام خودرو سدان بی وای دی F3 با گیربکس دستی را از مرداد ماه امسال آغاز خواهد کرد. آقای علیرضا زرین فکر مدیر بازاریابی و فروش شرکت کارمانیا در حاشیه نمایشگاه خودروی البرز اعلام کرد که این شرکت ثبت نام مدل دنده دستی بی وای دی F3 را از مردادماه آغاز و خودروها را نیز در آبان یا آذرماه سال جاری تحویل مشتریان خواهد داد.
قیمت نهایی این خودرو کمتر از ۵۰ میلیون تومان عنوان شده است. کارمانیا همچنین از طرح سرویس جدیدی با نام هوم سرویس خبر داد که برای مشتریانی که در مناطق خارج از طرح ترافیک زندگی می کنند ارایه خواهد شد و شامل سرویس خودرو در محل است.
بی وای دی F3 خودروی سدان BYD است که به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده و گیربکس نصب شده روی آن 5 سرعته دستی است. حداکثر قدرت تولید این خودرو 107 اسب بخار و 145 نیوتن متر است.
اگر خاطرتان باشید در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران، بی وای دی F3 به صورت کامل معرفی شد و می توانید با این خودرو در صفحه بی وای دی F3 بیشتر آشنا شوید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/14
آقا به کسی بر نخوره ها...یکم شبیه "ساینا" نیست؟؟
از نظر فنی شبیه جک j5 دنده ایه...خداکنه کیفیتش مثل اون جک آشغال نباشه.
از اقوام ما جک دنده داره..تا کیلومتر 7000 تا 3 بار گیربکس عوض کرده!!! رنگ داشبوردشم که رفته! کیفیت رانندگیشم که...!
1396/4/15
جک ماشینه به درد نخوریه ؟ رنگ داشبوردش رفته ؟ داستان سرای خوبی هستی
1396/5/6
چرت و پرت نگو بابا من خودم دوسال داشتم اگه یک ریال خرج آورد. این آت آشغالا که اطلاعی از خودرو ندارن اگه نظر ندن نمیگن لالن. بی وای دی واقعا خوشگله حداقل تو عکسش که اینجوری ب نظر میرسه
1396/4/15
سلام من امروز تو نمایشگاه کرج تونستم سوارش بشم صندلی های عقبش واسه 3 نفر بزرگسال یزره تنگ هستش ولی صندوق بزرگی داره داشبوردشم متاسفانه خیلی خشکه ولی در کل نبست به ظاهر و قیمتش خوبه
1396/4/15
خدا میدونه چقدر واسه خودشون تموم شده ؟احتمالا" 12 میلیون واسه شرکت تموم میشه !!!
1396/4/15
پس مدل اتومات کی عرضه میشه؟
1396/4/15
اگه با اقساط حداقل 3 ساله بدن بنظرم خوب بفروشه