موضوعات داغ

پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بازار آمریکا چه خودرویی است؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
براساس آخرین اطلاعات بدست آمده مبنی بر فروش 6 ماه اول سال 2017 میلادی، خودروی شاسی بلند "نیسان روگ" در تلاش است تا از خودروی شاسی بلند هوندا CR-V را پس از 5 سال رهبری فروش در بین خودروهای شاسی بلند جلو بزند و خود را به عنوان پرفروش‌ترین خودروی شاسی بلند در بازار ایالات متحده آمریکا معرفی کند.
براساس جزییات بدست آمده از آمار فروش خودروهای شاسی بلند و کراس اوور در شش ماه نخست سال 2017 میلادی، خودروی نیسان روگ در مجموع با فروش 195 هزار و 689 دستگاه به عنوان پرفروش‌ترین خودروی شاسی بلند در بازار ایالات متحده آمریکا شناخته می‌شود که پس از آن خودروی هوندا CR-V با فروش مجموع 187 هزار و 256 دستگاه در شش ماه نخست سال 2017 میلادی در تعقیب نیسان روگ است.
براساس ادعای منابع خبری، شرکت خودروسازی نیسان تنها در ماه ژوئن سال جاری موفق به فروش 34 هزار و 349 دستگاه خودروی شاسی بلند نیسان روگ در بازار ایالات متحده آمریکا شده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2016 میلادی، حدود 17 درصد رشد فروش داشته است. این درحالیست که از چند هفته پیش دو خودروی نیسان روگ اسپرت و همچنین نسخه آمریکایی نیسان قشقایی به بازار اضافه شده‌اند که باعث شده مشتریان دیگر شرکت‌های خودروسازی به سمت محصولات جدید نیسان جذب شوند و آمار فروش نیسان روگ استاندارد را بالا ببرند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/19
بد نبود عکس نیسان روگ رو میزاشتین نه قشقایی رو !!😐😑