موضوعات داغ

نگین خودرو با چه محصولاتی به نمایشگاه ارومیه رفت؟

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت نگین خودرو به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای رنو در ایران حضور پر باری را در نمایشگاه خودروی ارومیه داشت. مهم ترین محصول این شرکت را که به تازگی سر و صدای زیادی نیز ایجاد کرده و است و در کانون توجهات قرار دارد باید سدان لوکس تلیسمان دانست. این خودرو که یک سدان خانوادگی در کلاس خودروهایی چون سوناتا، اپتیما و کمری است با قیمتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه می شود و از نظر فنی نیز در موقعیتی قرار دارد که در مقایسه با بسیاری از رقبای خود برتر است. تلیسمان از موتوری مشترک با نیسان جوک توربو بهره مند است که می تواند قدرتی در حدود ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متر را تولید کند. این موتور توربو تنها ۱.۶ لیتر حجم دارد. گیربکس نیز از نوع دوبل کلاچ است تا نشان دهنده ی راندمان بالای این محصول خوش ساخت فرانسوی باشد. البته خریداران تلیسمان تنها به خاطر قوای فنی این خودرو به سمت آن نمی روند بلکه طراحی این خودرو نیز دیگر عاملی است که در جذب خریداران تاثیر دارد.

رنو داستر

رنو داستر

دیگر محصول نگین خودرو کراس اوور داستر است که با نمای داخلی جدیدی در بازار عرضه می شود و دیگر نمای داخلی آن شباهتی با ساندرو ندارد. همچنین حالا دیگر مدل چهارچرخ محرک این خودرو نیز در بازار موجود است و می توان بیشتر روی قابلیت های خارج جاده ای آن حساب کرد. داستر با موتور ۲ لیتری به قدرت ۱۳۵ اسب بخار و گشتاور ۱۹۰ نیوتون متر در بازار عرضه می شود.

رنو سیمبل

رنو سیمبل

آخرین محصول نگین خودرو نیز در این نمایشگاه سدان کوچک سیمبل است که این یکی بر خلاف دیگر محصولات رنو در بازار ایران با اقبال چندانی مواجه نشده است. البته سیمبل نقطه ضعفی از نظر طراحی و یا بخش فنی و یا کیفیت خود ندارد بلکه عاملی که سبب فروش کمتر این خودرو شده است قیمت آن است. رنو سیمبل را باید جزو معدود خودروهای وارداتی دانست که هزینه های نگهداری آن به شدت پایین است چون از نظر فنی کاملا با رنو لوگان و ساندرو مشابه است و به این ترتیب در تمامی نقاط کشور می توان مکانیک و قطعات آن را یافت. موتور این خودرو ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر است که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۸ نیوتون متر گشتاور دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/19
سلام ، آقا پس مقایسه اپتیما تلیسمان چی شد؟!
1396/4/31
سلام قیمت این تالیسمان در کارخونه و بازار چنده؟