موضوعات داغ

تویوتا CHR زیر تیغ سنگین جراحی تیونینگ Kuhl

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اخیرا یک تیونر ژاپنی با نام کاهل ریسینگ اقدام به طراحی یک کیت بدنه ی بسیار اسپرت و عضلانی برای کراس اوور جدید تویوتا یعنی مدل پر سر و صدای C-HR کرده است تا نمای این خودرو را هر چه بیشتر از قبل اسپرت تر کند.
این کیت بدنه شامل اسپویلر جلو، اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، باله‌ی عقب، پوشش روی سنسورها، خروجی های اگزوز و حاشیه‌ی پورژکتورها می شود.
کیت کامل این تیونر قیمتی معادل ۲ هزار و ۷۰۰ دلار دارد اما اگر بخواهید می‌توانید کیت سه تکه ی ارزان تر و ساده تر را تنها با پرداخت ۱۶۰۰ دلار خریدارای کنید.
تمامی این قطعاتی که کاهل ریسینگ طراحی کرده است به اسپرت کردن این خودرو کمک شایانی کرده اند به خصوص این که در این شگمنت از کراس اوورها به ندرت می توان خودرویی را یافت که نمایی تا این حد اسپرت داشته باشد. البته تویوتا نیز به این نکته پی برده است و بخش خودروهای اسپرت آن یعنی TRD نیز به زودی بادی کیت ویژه‌ی خود را برای این مدل عرضه خواهد کرد.
کیت TRD تویوتا نیز شامل بخش هایی چون سپر جلوی اسپرت، چراغ های LED، دیفیوزر عقب، رکاب جانبی اسپرت، بالچه ی عقب و درب صندوق بار عضلانی تیر می شود اما کیت طراحی شده توسط TRD نمای ساده تری در مقایسه با کیت Kahl Racing دارد، چون کیت Kahl بسیار اسپرت بوده و خودرو دارای ارتفاع کمتری نیز شده است که البته این مورد دیگر قابلیت های این خودرو به عنوان یک کراس اوور را نیز تحت شعاع قرار داده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد