موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی فصل دوم از گرند تور منتشر شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برنامه گرند تور بعد از جذب "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" کار خود را از آبان ماه سال گذشته آغاز کرده است و تبدیل به یک رقیب اصلی برای برنامه "تخت گاز" انگلستان شد، اما انتقادهای زیادی به عوامل ناپخته برنامه گرند تور و همچنین سوژه‌های نامناسب آنان برای تهیه برنامه شد که اخیرا وبسایت آمازون با انتشار یک تریلر جدید از فصل دوم، نوید یک برنامه بسیار بهتر و جذاب‌تر را به مخاطبان خود داده است که باتوجه به فیلم منتشر شده می‌توان مناطقی از انگلستان، موزامبیک و همچنین سوئیس را همراه با اتومبیل‌های جدید و متنوع در این ویدیو تماشا کرد.
پیش از این در خودروبانک گفته شد که با تایید آمازون، فصل دوم برنامه "گرند تور" کمی زودتر از فصل اول یعنی از ماه اکتبر سال جاری یا به عبارتی ساده‌تر، از مهرماه سال جاری کار خود را در سرویس "آمازون پرایم" آغاز خواهد کرد، هرچند بعد از تصادف ریچارد هموند با خودروی "ریماک کانسپت وان" که منجر به شکستگی زانوی وی شد، جرمی کلارکسون اعلام کرده بود که ممکن است فصل دوم برنامه گرند تور با تاخیر کار خود را آغاز کند، به همین دلیل در تریلر فصل دوم برنامه گرند تور اثری از زمان انتشار دیده نمی‌شود و ممکن است که این تاخیر وجود داشته باشد.
در ادامه به نقل از منابع نزدیک به آمازون و برنامه گرند تور، فصل دوم خیلی گران‌تر از فصل اول دنبال خواهد شد که نمونه ساده آن می‌تواند استفاده از دوربین‌های پیشرفته با قابلیت فیلمربرداری 4K باشد تا یک وضوح و کیفیت تصویر بسیار بالاتر را در اختیار مخاطبان قرار دهند، بویژه فیلمبرداری عوامل برنامه گرند تور در یک مجمتع تجاری واقع در شهر "دبی" که در آن جرمی کلارکسون با یک تانک سبک وزن دیوار مجتمع را فرو می‌ریزد و وارد مجتمع تجاری می‌شود.
علاوه بر این‌ها، سازندگان برنامه "گرند تور" وعده یکسری تغییرات ریز و درشت نیز داده‌اند و این احتمال وجود دارد که یکی از تغییرات بزرگ این برنامه، استفاده از راننده جدید و بهتر برای زمان‌گیری ماشین‌های مورد بررسی مجریان باشد که هنوز رسما تایید نشده است، ولی این تغییر می‌تواند یک نقطه عطف در بهبود شرایط برنامه "گرند تور" و همچنین حذف راننده آمریکایی باشد که فقط ماشین‌های آمریکایی با موتورهای بزرگ را بهترین می‌داند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/25
واقعا کارشون حرف نداره
1396/4/25
واااااااااااااااای بی صبرانه منتظرش هستم. فصل اول عاااااااااالی بود و خیلی بهتر از تخته گاز بود. عاشق جیمز می هستم با اینکه مثل احمق هاست ولی اطلاعات خودوش خیلی بیشتر از جرمی هست.