موضوعات داغ

ساعت 25 را با آئودی تجربه کنید!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی آئودی اولین رویداد "آئودی Summit" را در بارسلونا برگزار کرد. یک نمایشگاه کوچک برای معرفی محصولات آئودی، بویژه خودروی کاملا جدید آئودی A8 که در این نمایشگاه پیرامون سیستم‌های خودران آئودی A8 و همچنین "ساعت 25" آن صحبت‌های زیادی شکل گرفت!.
ساعت 25، استعاره آئودی برای معرفی بهتر تکنولوژی‌های خودران آئودی A8 و همچنین کثرت آنان در خودروی آئودی A8 است که باعث می‌‌شود شما وقت کمتری به هدایت اتومبیل اختصاص دهید. به طور دقیق‌تر، آئودی A8 دارای بیش از 41 سیستم کمک راننده است که یکی از آنان می‌تواند سیستم "Traffic Jam Pilot" باشد. این سیستم در واقع همان رانندگی خودرکار است که در آئودی A8 در سطح 3 ارائه شده و تا جایی که خط کشی جاده و یا موانع کنار جاده وجود دارد، می‌توان ماشین خود را در حالت رانندگی خودکار قرار داد و از استراحت لذت برد.

در خصوص سیستم خودران ماشین، آئودی توضیح می‌دهد که لحظه شروع حرکت، سرعت اتومبیل، سیستم فرمان و همچنین ترمزهای اتومبیل توسط این سیستم خودران سطح 3 مدیریت می‌شود و راننده دیگر نیازی به نظارت بر روی ماشین خود ندارد و می‌توانند دست‌های خود را از روی فرمان بردارند و از تماشای فیلم در صفحه نمایشگر اتومبیل لذت ببرد. هرچند در این بین باید توجه ویژه‌ای به قوانین هر کشور داشته باشند.
قوانین ملی در کشورهای مختلف، هنوز اجازه رانندگی خودران به ماشین‌های سطح 3 و یا بالاتر را نمی‌دهد، بویژه ایالات متحده آمریکا که شرایط بسیار خاصی برای رانندگی خودران تعریف کرده است، اما آئودی ابراز امیدواری کرده است که در آینده قوانین خودران در کشورهای مختلف تغییر کند تا مشتریان آئودی A8 با زدن یک دکمه بتوانند از رانندگی خودکار ماشینشان لذت ببرند.

ساعت 25، یکی دیگر از گام‌های بسیار مهم در توسعه ماشین‌های خودران است که شرکت خودروسازی آئودی در این خصوص توضیح می‌دهد: با فعال کردن سیستم خودران اتومبیل، شما در مجموع 1 ساعت اضافه خواهید داشت که می‌توانید آن را صرف صحبت کردن با خانواده، خواندن و پاسخ دادن به ایمیل‌های شخصی و یا حتی صرف تماشای فیلم و یا خواندن کتاب در اتومبیل خود کنید.
مدیر فروش و بازاریابی آئودی در خصوص A8 نیز اینچنین گفت: ما به ارائه خدمات و راه حل‌هایی می‌پردازیم که فراتر از یک ماشین است، ما تلاش می‌کنیم تا زندگی روزمره خود را بهبود ببخشیم و زمان بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم، به همین دلیل است که یکی از ویژگی‌های مهم آئودی A8 را ساعت 25 نام گذاری کرده‌ایم تا مشتریان ما بهتر بتوانند با محیط اطراف خود هرچند در داخل اتومبیل ارتباط داشته باشند و زندگی راحت‌تری تجربه کنند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/25
دنیا کدوم ور میره ما کدوم ور میریم
1396/4/25
اگه بتونه با پراید رقابت کنه خوبه من میخرم:))