موضوعات داغ

شاسی‌بلند جدید لیفان به نام Pengfei را ببینید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی لیفان در حال تلاش است تا به بخش ماشین‌های "شاسی بلند کامپکت" که یک بازار داغ رقابتی دارد، ورود پیدا کند. به همین منظور اخیراً از جدیدترین خودروی شاسی بلند خود تحت عنوان "Pengfei"صحبت کرده که تولید و عرضه آن در کشور چین برای ماه سپتامبر سال جاری برنامه ریزی شده است و به نظر می‌رسد که به طور انحصاری در بازار این کشور ارائه شود.
با این حال، خودروی شاسی بلند کامپکت لیفان دارای طول کلی 4390 میلی متر، عرض 1820 میلی متر، ارتفاع 1715 میلی متر و همچنین دارای فاصله بین دو محور 2610 میلی متر است که شرکت سازنده از چراغ‌های مرسوم و آشنای خود بر روی این شاسی بلند، از یک نشان بزرگ در قسمت جلو و بر روی درب عقب کابین و همچنین در پایان از یک سپر بزرگ با جلوپنجره شش ضلعی مشبک استفاده کرده است که به نظر می‌رسد از روی محصولات شاسی بلند هیوندای و یا آئودی الگوبرداری شده باشد.

شاسی بلند جدید لیفان

شاسی بلند جدید لیفان

ویژگی‌های لیفان Pengfei تا به اینجای کار خوب بوده است، اما در مقابل پیشرانه آن چندان چنگی به دل نمی زند، زیرا در حالی که رقبای موجود در این سگمنت از پیشرانه‌های کوچک و توربوشارژر استفاده می‌کنند، شرکت خودروسازی لیفان برای تامین انرژی حرکتی این خودرو تنها از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده کرده است که حداکثر خروجی آن به 141 اسب بخار می‌رسد و اصلاً برای یک شاسی بلند کامپکت همچون لیفان Pengfei مناسب نیست، بویژه اینکه نیروی تولیدی موتور از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 5 سرعته اتوماتیک تنها به چرخ‌های جلوی لیفان Pengfei ارسال می‌شود.

شاسی بلند لیفان

شاسی بلند لیفان

در پایان خودروی شاسی بلند لیفان Pengfei در طراحی ظاهری و امکانات خود نمره قبولی دریافت می‌کند و می‌توان انتظار یک قیمت گذاری رقابتی را برای آن داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد