موضوعات داغ

درگ بین آلفارومئو جولیا و بی ام و M3 و مرسدس بنز C63 + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بار دیگر در رسانه‌های فعال در صنعت خودرو، شاهد انتشار یک ویدیو جدید از مسابقات درگ میان مدعیان بازار هستیم که حالا سه خودروی بی.ام.و M3، مرسدس بنز AMG C63 S و در پایان خودروی آلفارومئو جولیا در یک قاب تصویر قرار گرفته‌اند تا عملکرد آنان مورد بررسی قرار گیرد. هرچند در این بین شتاب صفر تا 50 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا 160 کیلومتر بر ساعت و همچنین شتاب صفر تا 240 کیلومتر بر ساعت هرکدام از خودروهای موجود در این مسابقه به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است.
اول از همه، در این رقابت شاهد حضور خودروی بی.ام.و M3 با یک پیشرانه 3.0 لیتری توربوشارژر شش سیلندر هستیم که با تولید قدرت 431 اسب‌بخاری و گشتاور 550 نیوتن متری، می‌تواند با استفاده از یک گیربکس 6 سرعته دستی و منتقل کردن نیرو به آخرین نسل دیفرانسیل M، شتاب صفر تا صد این ماشین را به 4.3 ثانیه و همچنین حداکثر سرعت آن را هم به عدد 280 کیلومتر بر ساعت برساند.
رقیب اصلی بی.ام.و، یعنی مرسدس بنز هم با نسخه AMG C63 در این مسابقه شرکت کرده و به یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر مجهز شده است که برای ثبت شتاب صفر تا صد 4 ثانیه‌ و رسیدن به حداکثر سرعت 290 کیلومتر بر ساعت، قادر به تولید حداکثر 470 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور تنها با مصرف سوخت 8.6 لیتر در صد کیلومتر است، ولی اگر فکر می‌کنید که به قدرت بیشتر نیاز دارید، مرسدس بنز از دل همین پیشرانه می‌تواند حداکثر 503 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را بیرون بکشد که بر روی مدل AMG C63 S نصب شده و قادر به ثبت شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه‌ است که حالا برای رقابت با دو خودروی بی.ام.و M3 و آلفارومئو جولیا، نسخه قوی‌تر AMG C63 S انتخاب شده است.
بعد از مرسدس بنز هم خودروی معروف این روزهای صنعت خودروسازی، یعنی خودروی آلفارمئو جولیا دیده می‌شود که در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه شش سیلندر توربوشارژر سود می‌برد که برای رساندن این خودرو به شتاب 3.9 ثانیه‌، می‌تواند حداکثر نیروی 510 اسب بخاری و گشتاوری 600 نیوتن متری تولید کند.
در پایان همانطور که گفتیم، برای شناخت برنده این مسابقه و عملکرد آن در میدان نبرد، می‌توانید فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک را در ادامه شاهد باشد.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/27
موتور فراری حرفشو زد.
1396/4/28
سلطان AMG !