موضوعات داغ

سوپر تاکسی تویوتا کرولا در تایلند!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر یک شباهت بین بانکوک و توکیو وجود داشته باشد، مربوط به انتخاب رنگ و نقاشی تاکسی‌های موجود در آنان می‌شود. با این حال، درحالی که خیابان‌های پایتخت ژاپن پر از تاکسی‌های قدیمی و خسته کننده است، در پایتخت تایلند شاهد جنب و جوش زیاد تاکسی‌ها و همچنین خودروهای مدرنشان هستیم. حال در این بین اگر کسی دوست ندارد که به استخدام یکی از شرکت‌های تاکسیرانی در بیاید، می‌تواند به صورت شخصی و با یک رنگ آمیزی مخصوص به انجام چنین فعالیتی در شهر بانکوک بپردازد، اما نکته قابل توجه می‌تواند آزادی عمل مالک این خودرو در تجهیز اتومبیلش باشد که اخیرا شاهد یک نمونه ویژه از آن با یک بسته تقویتی در بانکوک هستیم که سوژه رسانه‌های خارجی بویژه خودروبانک شده است.
همانطور که گفته شد، کسانی که می‌خواهند به تنهایی کار خود را بر روی تاکسی انجام دهند، می‌توانند ماشین خود را به رنگ ترکیبی "زرد" و "سبز" نقاشی کنند و با دریافت مجوزهای مربوطه، در خیابان‌های بانکوک مشغول به کار شوند، اما در بخش قبل گفتیم که یکی از ویژگی‌های مهم تاکسی‌های مستقل، قابلیت ویرایش و تقویت آنان است که اخیرا شاهد یک دستگاه خودروی تاکسی "تویوتا کرولا آلتیس" با تقویت سنگین در بانکوک بوده‌ایم تا بیشتر از یک خودروی تاکسی معمولی، به عنوان یک سوپرتاکسی شهری شناخته شود که تا به حال نظیر آن دیده نشده است.
براساس ادعای وبسایت منبع، بر روی این تویوتا کرولا آلتیس تاکسی از یک سیستم تعلیق اسپرت بادی استفاده شده است که قابلیت کاهش بسیار زیاد ارتفاع را دارد و همچنین با استفاده از رینگ‌های 20 اینچی اسپرت "Work LS Chiarezza"، یک نمای خاص و منحصر به فرد در ظاهر این خودرو به نمایش گذاشته است، هرچند در کنار این دو فاکتور ذکر شده می‌توان به نصب تیغه‌های آیرودینامیکی بر روی سپر جلو و همچنین تقویت‌های ویژه در داخل کابین اشاره داشت که از این خودروی تویوتا کرولا آتیس یک تاکسی لاکچری خلق کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/28
تو تايلند تقريبا همه تاكسي ها و تقريبا همه ماشين ها بادي كيت و كويل اوور و رينگ و بقيه تجهيزات اسپرت بدنه را دارند. چيز عجيبي نيست.