موضوعات داغ

عملکرد کیا سراتو 2017 در تست تصادف چگونه است؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در آخرین آزمایشات موسسه ایمنی IIHS، مدل‌های 2017 از خودروی کیا سراتو با بهبود کیسه‌های هوای ایمنی، تقویت بدنه خودرو و همچنین بهبود کمربندهای ایمنی، موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی یعنی "Top Safety Pick+" از سوی این موسسه شده است که فیلم تست تصادف آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است.
در مسیر این آزمون، استفاده از سیستم‌های ایمنی جدید و بروز صنعت خودروسازی از سوی شرکت خودروسازی کیا بر روی این خودرو، یکی دیگر از دلایل موفقیت کیا سراتو 2017 در دریافت بالاترین سطح ایمنی از سوی موسسه IIHS بوده است که در این بین می‌توان به سیستم هشدار و جلوگیری از برخورد تا سرعت 40 کیلومتر بر ساعت، سیستم ترمز اضطراری در صورت بی‌توجهی راننده، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم تشخیص نقاط کور و همچنین سیستم هشدار ترافیک در عقب اتومبیل اشاره کرد. هرچند خودروی کیا سراتو با بسته "پرمیوم پلاس" بعد از ماه جوییه سال 2016، مجهز به چراغ‌های جدید و مخصوص روز با سیستم نوربالای اتوماتیک شده است که در نمره دهی موسسه ایمنی IIHS تاثیر بسزایی گذاشته است.
در پایان هم بد نیست بدانید که خودروی کیا سراتو مدل 2017، بعد از بروزرسانی کیا به پیشرانه جدید مجهز شده است که در این خصوص می‌توان به یک پیشرانه 2 لیتری چهارسیلندر اشاره کرد که در نسخه ی مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت می توان 174 اسب بخار قدرت را در کنار 209 نیوتن متر گشتاور تولید کند و برای انتقال نیروی خود به سمت چرخ‌های محرک خودرو از جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند.


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/2
واقا عالی !! اصلی ترین موضوع تو تصادف، دفع کردن شدت ضربه توسط کاپوت و خم نشدن ستون های خودرو هستش، سلامت سرنشین باید همیشه در الویت باشه
1396/5/2
چطور شد؟ این جور که قبلا گفته شده بود در این نوع تصادف نباید ستون اول و درب راننده آسیب ببیند
1396/5/3
بسنگی به سرعت خودرو داره ، سرعت برخورد هم کم نبوده ولی ستون خودرو با این همه فشار باز هم مقاومت کرد و حتی داشبورد ذره ای تکون نخورد