موضوعات داغ

درآمد حاصل از انتشار فصل اول گرند تور چقدر بود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از پرداخت مالیات، کمپانی "W. Chump and Sons" از مسیر فروش برنامه "گرند تور" موفق به دریافت سود حدودا 8.7 میلیون دلار شد.
ما در رابطه با تهیه کننده و مالک اصلی برنامه گرند تور یعنی "آمازون" صحبت نمی‌کنیم که بیشترین حجم درآمد را نصیب خود کرده است، بلکه در رابطه با یکی دیگر از تهیه کننده‌های برنامه گرند تور یعنی کمپانی "W. Chump and Sons" صحبت می‌کنیم که در سال 2015 میلادی توسط "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند"، "جیمز می" و در نهایت توسط "اندی ویلمن" تاسیس شده است و همراه با آمازون در تهیه کنندگی برنامه گرند تور شریک بوده است، هرچند قبل از آن هم شاهد تهیه کنندگی برنامه "تخت گاز" در کنار BBC توسط کمپانی شخصی مجری‌های معروف آن بودیم که از سال 2016 میلادی در تولید برنامه "گرند تور" مشارکت کردند.
در ادامه موضوع بالا، گفته می‌شود که این کمپانی قبل از پرداخت مالیات‌های تعیین شده، به سود 8.39 میلیون پوندی دست پیدا کرده‌اند که با تبدیل آن به دلار، تقریبا چیزی معادل 11 میلیون دلار خواهد شد که از نوامبر 2015 میلادی تا پایان سال 2016 میلادی محاسبه شده است. حال با پرداخت مالیات‌های خود به دولت، این سود حاصل از فروش برنامه گرند تور به رقم 8.7 میلیون دلار رسیده است که می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی شخصی بعد از خروجشان از برنامه "تخت گاز" باشد.
در پایان این سوال بوجود می‌آید که آیا فصل دوم برنامه "گرند تور" می‌تواند نسبت به فصل اول خود بهبود داشته باشد یا خیر، زیرا در فصل اول برنامه "گرند تور" برخلاف آن چیزی که در برنامه "تخت گاز" از این 3 مجری دیده بودیم، چندان هیجان بالایی دیده نمی‌شد و حتی ماشین‌های بکار رفته در فصل اول برنامه "گرند تور" نیز چندان چنگی به دل نمی‌زد و اکثرا شناخته شده بودند، اما باتوجه به خبرهای بدست آمده از فصل دوم برنامه گرند تور، می‌توان به تزریق شور و هیجان بیشتر به این برنامه و همچنین حضور ماشین‌های جدید و سوپراسپرت امیدوار بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/15
واقعا عاشق این سه تا هستم. الحق و الانصاف توی کار خودشون نظیر ندارن. مخصوصا جرمی کلارکسون.
1396/5/15
"زیرا در فصل اول برنامه "گرند تور" برخلاف آن چیزی که در برنامه "تخت گاز" از این 3 مجری دیده بودیم، چندان هیجان بالایی دیده نمی‌شد " شما مطمئن هستید گرند تور را دیده اید؟
هیجان کمتری داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره مردم قضاوت می کنند. سود میلیون دلاری نشان دهنده موفقیت روز افزون این برنامه هست. این برنامه قابل قیاس با تاب جیر نبود و بسیار هنرمندانه تر ساخته شده بود.
1396/5/16
واقعا کارشون درسته و برنامه بسیار جذاب و سرگرم کننده ای هست و البته آموزنده