موضوعات داغ

حضور لوکس‌ترین محصول چری در شهرهای مختلف کشور

عکس مطلب اول
7 با اقتدار می‌آید
شرکت مدیران خودرو در اقدامی جالب و با برنامه‌ریزی هدفمند، جدیدترین و لوکس‌ترین محصول خود را برای تست ویژه علاقمندان راهی شهرهای مختلف نمود که بسیار مورد توجه علاقمندان نیز قرار گرفت، خودروی تیگو 7 در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کرمان، تبریز و بابل همراه با مراسم جشن ویژه تیگو 7 و همچنین امکان تست رانندگی و مقایسه با رقبا در بازار صورت گرفت که در مجموع نتیجه رضایت بخش را برای تیگو 7 به همراه داشت.
اکثر شرکت‌کنندگان در تست این خودرو اذعان داشتند که پس از تست دیدی متفاوت نسبت به موتور پرقرت و پر بازده 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس دوکلاچه اتومات داشتند که به راحتی از پس رقبای مطرح خود بر می‌آید، پیدا نمودند. همچنین اکثر افراد تست‌کننده از آپشن‌های رفاهی و ایمنی خودرو رضایت داشته و تیگو 7 را یک خودروی کامل و با کیفیت می‌دانند.
شایان ذکر است که این خودرو توسط راننده حرفه‌ایی فرمول 1 کشور جناب آقای کوروش محمدخانی تست گردید که توسط جناب پاکروان نماینده مشهد دعوت گردیده بودند. همچنین دیگر راننده حرفه‌ایی نفر دوم اسلالوم کشور به دعوت نمایندگی کرمان جناب دلیلی خودرو را تست نمودند که از دید رانندگان حرفه‌ایی خودرو مقبول و پسند به لحاظ شتاب و هندلینگ قرار گرفت.
رونمایی از لوکس‌ترین محصول چری به زودی صورت خواهد پذیرفت و این محصول آماده عرضه به بازار کشور خواهد گردید.

مجموعه نمایندگان برگزار کننده:
اصفهان: جناب آقای نیلی، جناب آقای سلامتیان، جناب آقای فخاری زاده
شیراز: جناب آقای تشویر، جناب آقای دل افکار
مشهد: جناب آقای پاکروان
کرمان: جناب آقای دلیلی، جناب آقای محتشم
تبریز: جناب آقای منیف، جناب آقای امنیت پرست
بابل: بزرگ روشن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد