موضوعات داغ

نتیجه جالب تست رولینگ 428 تک دیفرانسیل و 430 دو دیفرانسیل! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا بیشتر مسابقات درگ بین خودروهای اسپرت هاچ بک، خودروهای سدان اسپرت، سوپر اسپرت‌های گران قیمت و یا حتی بین هایپرکارهای موجود در بازار شکل می‌گیرد که بسیار هیجان انگیز و جذاب هستند و تاکنون فیلم‌های متعددی از آنان در خودروبانک قرار گرفته است، اما در مقابل چالش بین دو خودروی "بی ام و سری 4" هم به نظر می‌رسد که جالب و هیجان انگیز باشد که امروز برای تنوع و بیشتر از همه اشاره به یک نکته مهم، توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله بارگذاری شده است.
برای انجام این تست رولینگ جالب میان 2 خودروی "بی ام و سری 4"، دو مدل متفاوت انتخاب شده است که اولین آن مدل تک دیفرانسیل 428i بوده و دیگری هم خودروی 430i با سیستم چهارچرخ محرک xDrive است که دراین ویدیو مشخص نیست کدام مدل 430i و کدام مدل 428i است، اما باتوجه به نظرات ثبت شده برای این ویدیو در یوتیوب، می‌توان اینچنین برداشت کرد که خودروی خاکستری رنگ کروکی مدل تک دیفرانسیل 428i بوده و همچنین خودروی حامل فیلمبردار هم به نظر می‌رسد که مدل چهار چرخ محرک 430i باشد که اگر این موضوع صحت داشته باشد، می‌توان شاهد یک نتیجه جالب در تست رولینگ این دو خودروی سری 4 بی.ام.و بود که فیلم آن در پایان قرار گرفته است.
قبل از تماشای این ویدیو هم بد نیست بدانید که خودروی بی.ام.و سری 4 در مدل تک دیفرانسیل 428i و همچنین بر روی مدل چهار چرخ محرک 430i، دارای موتور چهار سیلندر توربوشارژر 245 اسب بخاری در کنار گشتاور 350 نیوتن متر است که می‌تواند حداقل شتاب نسخه چهار چرخ محرک را به 6.5 ثانیه و همچنین حداقل شتاب نسخه تک دیفرانسیل 428i را به عدد 6.4 ثانیه برساند که بر روی کاغذ شاهد عملکرد بهتر مدل 428i هستیم، اما در عمل باید دید که چه اتفاقی می‌افتد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/4
خودرو هاي AWD به علت اينكه چرخ هاي جلو هم محرك هستند هرزگردي كمتر و لانچ بهتري دارد ولي شتاب ثانويه و مثلا در سرعت هاي بالاي 150 كيلومتر خودرو هاي RWD و تك ديفرانسيل به علت سبك بودن جلو مي زنند.پس ميتوان نتيجه گرفت خودروي دراي فيلم بردار كه حدودا لانچ بهتري داشت AWD و خودروي نقره اي كه در سرعت بالا عملكرد بهتري داشت RWD.
1396/5/4
این موضوع بخار وزن اضافی یک دیفرانسیل دیگه است که در نسخه دو دیفرانسیل وزن خودرو بیشتر از مدل تک دف هست
1400/10/20
نویسنده ی محترم یکبار متنی که نوشتید رو بخونید، چطور ممکنه بین دو ماشین با مشخصات یکسان صفر تا صد نسخه ی تک دیفرانسیل بهتر باشه؟! شاید در شتاب ثانویه تک دیفرانسیل بهتر عمل کنه ولی در شتاب صفر تا صد نسخه ی دو دیفرانسیل قطعا با اختلاف فاحش سریع تر است. چیزی بنویسید که آدم به داشتن حداقل اطلاعات خودرویی تون شک نکنه.