موضوعات داغ

با یک میلیون دلار چه خودروهایی می‌توان خرید؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای هایپرکار معمولا در خیابان‌ها به سختی دیده می‌شوند، نه تنها به خاطر اینکه قیمت بسیار بالایی دارند، بلکه شرکت‌های سازنده تمایل به تولید محدود آنان برای عرضه به مشتریان دارند که اغلب پس از اعلام قیمت در مدت زمان کوتاهی توسط مشتریان ثروتمند خریداری می‌شوند، اما این پایان کار نخواهد بود، زیرا بسیاری از اتومبیل‌های گران قیمت هایپرکار اگر کلکسیونی نشوند، پس از مدتی به دست شرکت‌های فروش خودرو سپرده می‌شوند تا با قیمت کمتر به مشتریان جدیدشان واگذار شود. بویژه در حراجی آخر هفته "مونتری" و یا رویدادهای مهمی همچون "Pebble Beach" که در آن ماشین‌های کلاسیک و مدرن بسیاری به فروش می‌رسد.
شرکت‌های بزرگی همچون "بونامز" یا "RM ساتبی" که در زمینه فروش اتومبیل‌های گران قیمت فعالیت دارند، معمولا خودروهای کلاسیک را با قیمت‌های چندین میلیون دلاری در فروش حراجی قرار می‌دهند، اما در این میان شرکت "Mecum" یک مجموعه بزرگ از ماشین‌های مدرن هایپرکار آماده کرده است که بیشتر آنان با قیمت 1 میلیون دلار به مشتریان عرضه می‌شوند.

در سبد فروش Mecum، خودروهای منحصربه فرد زیادی از جمله بوگاتی ویرون، فراری لافراری، کونیگ زگ CCXR، استون مارتین ولکان، فراری انزو، پورشه 918، مرسدس بنز SLR مکلارن، مرسدس بنز SLR با کیت بدنه FAB، مکلارن P1، فراری F12 برلینتا TDF و یا حتی خودروی هایپرکار "مازراتی MC12 کورسا" دیده می‌شود که گفته شده با قیمت 1 میلیون دلاری از ماه آینده به فروش خواهند رسید، هرچند خودروهای ذکر شده تنها بخش کوچکی از محصولات Mecum برای فروش هستند و این شرکت بیش از 400 خودروی مختلف از سال 1903 الی 2017 میلادی برای فروش آماده کرده است که خودروهای ذکر شده در رنج قیمت حدودا 1 میلیون دلار قرار خواهند گرفت. در ادامه می توانید تصاویر تعدادی از این خودروها را در گالری تصاویر زیر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/6
منتظر کامنتای طنز هموطنای عشقمون هستم:))