موضوعات داغ

شکار بی ام و X3 جدید 2018 در نسخه کیت M

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
ماه قبل یک وبسایت هنگ کنگی چندین تصاویر رسمی و اطلاعات فنی از نسل جدید شاسی بلند X3 به عنوان تصاویر لو رفته منتشر کرد. اما این موضوع باعث از بین رفتن برنامه ریزی این خودروساز آلمانی نشد و کمپانی خودروسازی BMW براساس برنامه ریزی قبلی، در تاریخ 26 ژوئن 2017 از جدیدترین نسل X3 رونمایی کرد که هم در ظاهر و هم در باطن تغییرات بسیار خوبی تجربه کرده است. هرچند خبرهایی به گوش می‌رسد که نسل جدید X3 تا اواخر پاییز امسال وارد نمایندگی‌های این شرکت برای عرضه به مشتریان نمی‌شود که شاید یکی از دلایل آن تلاش تیم مهندسی BMW برای ارائه یک بسته تقویتی M اسپرت جدید برای شاسی بلند X3 باشد که اخیرا یک نسخه بدون پوشش آن توسط عکاسان جاسوسی شکار شده است.
باتوجه به تصاویر جدید منتشر شده از نسخه M اسپرت بی.ام.و X3، می‌توان شاهد یک جلوپنجره جدید مشکی رنگ، چراغ‌های جدید با پس زمینه تاریک، یک مجموعه سپر کاملا جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا در اطراف خود، رینگ‌های 20 اینچی ارتقا یافته در قسمت جلوی اتومبیل و همچنین شاهد دو خروجی اگزوز، چراغ‌های جدید و کشیده‌تر بر روی درب پنجم و همچنین شاهد یک اسپویلر بزرگ‌تر در انتهای سقف اتومبیل بود که به خوبی خصوصیات یک ماشین اسپرت را در این خودروی شاسی بلند نهادینه کرده است. هرچند تغییرات محسوسی میان این مدل و شاسی بلند M40i در ظاهر دیده می‌شود.
در ادامه هیچگونه تصویری از داخل کابین این مدل منتشر نشده است، اما BMW پیش از این وعده داده است که نسخه‌های M اسپرت شاسی بلند X3 همراه با یک غربیلک فرمان چرمی، ترمز دستی‌های برند M و روکش‌های چرمی از جنس PSDK بر روی داشبورد و دیگر تجهیزات ویژه سری محصولات M استفاده خواهد کرد. هرچند خریداران می‌توانند به صورت سفارشی از سیستم‌های تعلیق سری M بر روی شاسی بلند خود بهره‌مند شوند.
در خصوص مشخصات فنی این مدل هم اطلاعاتی در دسترس نیست، اما مدل‌های M40i که پیش از این توسط BMW رونمایی شده است، دارای موتور 355 اسب بخاری با گشاور 500 نیوتن متری است که نیروی آن توسط جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک منتقل می‌شود. در ادامه می توانید تصاویر جاسوسی تهیه شده از این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/7
جالب نشده. همون x4 گزینه جذابتریه. اخیرا بی ام و اقدامی برای زیبایی نمیکنه!
1396/5/14
خیلی چراغ های جلوش زشت شده، 2016-2017 خیلی بهتر از اینه