موضوعات داغ

معرفی پیکاپ رنو داستر با همراه فیلم تیزر تبلیغاتی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک خودروی کراس اوور "داستر" یکی از محبوب‌ترین و خوش فروش‌ترین محصولات رنو بویژه در بازار آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی به شمار می‌آید که حالا خودروی پیکاپ "داستر اوروچ" هم به آن اضافه شده است که علاوه بر حفظ کابین 5 سرنشینه، یک فضای بار هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که ظرفیت آن به کمتر از 1 تن می‌رسد.
رنو داستر اوروچ، در واقع اولین خودروی رنو در سگمنت پیکاپ یا همان وانت است که در قالب یک وانت دو کابینه پیکاپ و براساس محصول شاسی بلند رنو داستر طراحی شده که در طراحی این محصول کاملا مشهود است، ولی همانطور که گفتیم، این بار امکان حمل پنج سرنشین و همچنین حمل بار حدود 1 تن را برای کاربران خود فراهم کرده است که اخیرا همراه با یک تیزر تبلیغاتی از سوی رنو معرفی و آماده تولید شده است.
خوب است بدانید که خودروی رنو داستر اوروچ در قالب یک خودروی کانسپت، برای اولین بار در سال 2014 میلادی معرفی شد و سال بعد صحبت از نسخه نهایی آن شد تا اینکه حالا شاهد آماده سازی نسخه نهایی برای عرضه به مشتریان هستیم. گفتنی است که فضای بار این خودرو دارای طول 1350 میلی متر و عرض 1175 میلی متر است که ظرفیت بارگیری حدود 1 تن به مشتریان خود ارائه می‌کند.
از نظر مشخصات فنی هم خودروی پیکاپ رنو داستر تنها به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندرتنفس طبیعی مجهز خواهد شد که طبق اطلاعات ارائه شده از سوی منابع خبری، با سوخت اتانول سازگاری داشته و همچون خودروی رنو ساندرو RS می‌تواند 143 اسب بخار قدرت تولید کند، هرچند مشخص نیست که این نیرو توسط چه نوع جعبه دنده دریافت شده و به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود.
در پایان هم گفتنی است که خودروی پیکاپ "رنو داستر اوروچ" قرار بود نیمه دوم سال 2015 میلادی آماده تولید در فرانسه، آرژانتین و برزیل شود.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/6
از خود داستر قشنگ تره!!!!
این یه ابهت دیگه ای داره