موضوعات داغ

ایده خلاقانه هارلی دیویدسون، شیشه محتوی قطعات! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر شما در حال خوردن نوشیدنی مورد علاقه‌تان هستید و از آن لذت می‌برید، شاید با خود بگویید که مزه آن بسیار بهتر از قطعات قدیمی انجین موتورسیلکت‌های هارلی دیویدسون است!!. شاید این جمله عجیب و غریب باشد، اما اخیرا یک نوشیدنی طبیعی و ارگنیک از سوی Ehinger Kraftrad (یکی از فروشگاه‌های بزرگ موتورسیلکت‌های هارلی دیویدسون در هامبورگ آلمان) ارائه شده است که در بطری‌های آن شاهد نصب قطعات قدیمی انجین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون هستیم.
این نوشیدنی عجیب و غریب تحت عنوان "نوشیدنی باستانی" معرفی شده است که در بطری‌های دست ساز آن شاهد استفاده از پیچ و مهره‌های مربوط به سال 1947 میلادی، میل بادامک مربوط به سال 1939 میلادی و همچنین شاهد استفاده از اسبک‌های موتورسیلکت هارلی دیویدسون مربوط به سال 1962 میلادی هستیم که در این میان شاید طعم قطعات قدیمی این قطعات بر روی نوشیدنی طبیعی و ارگنیک موجود در بطری تاثیرگذار باشد، اما Ehinger Kraftrad اعلام کرده است که جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود، زیرا این قطعات پس از شستشوی کامل و دقیق، توسط قلع روکش شده‌اند و با استفاده از یک پایه فولادی در بطری دست ساز ثابت شده‌اند تا نه بر روی کیفیت نوشیدنی و طعم آن تاثیرگذار باشد و نه باعث خرابی خود قطعات شود.
در ادامه گفتنی است که هر بطری دارای برچسب و شماره سریال ضد جعل است و به صورت ویژه توسط دست مهر و موم می‌شود و در پایان درون کارتن‌های مخصوص قرار گرفته و به مشتریان تحویل داده می‌شود. شاید در ظاهر چندان استقبالی از این ایده نشود، اما در همان ساعات اولیه تمامی بطری‌ها فروخته شد و شرکت سازنده در حال آماده سازی سری جدید "نوشیدنی باستانی" است که به قیمت 900 یورو (1048 دلار) به مشتریان عرضه می‌شود.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/7
خیلی جالب بود . تشکر