موضوعات داغ

تیونینگ زیبای لندروور دیفندر، پاژن ایرانی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از جذاب‌ترین و خشن‌ترین محصولات تقویت شده لندروور در مسیر فروش قرار گرفت که پیش از این به عنوان یک نقش منفی در آخرین سری فیلم‌های جیمزباند ایفای نقش کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که یکی از بازیگران ماشینی سری فیلم‌های جیمزباند به چه قیمتی در مزایده به فروش خواهد رسید؟!
به هرحال برای آخرین سری از فیلم‌های جیمزباند که با نام Spectre شناخته می‌شود، تولیدکنندگان خودروهای ویژه جگوار لندروور موفق شدند 10 دستگاه خودروی "لندروور دیفندر" منحصربه فرد با کابین مشکی رنگ 110s تولید کنند و سپس به دست متخصصان مسابقات "بولر" لندروور بسپارند تا بر روی آن از رینگ‌های 37 اینچی، صندلی‌های منحصربه فرد ریکارو، یک قفس رول محافظ و یکسری تغییرات ظاهری استفاده کنند تا ظاهر این خودرو همچون دشمنان "دنیل گریک" در فیلم جیمزباند اسپکتر، خشن‌تر و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد. هرچند پیشرانه 120 اسب بخاری این ماشین هم توسط تیم مسابقات لندروور تقویت شده است تا حالا شاهد بدست آمدن قدرت 185 اسب بخار از احتراق مخلوط سوخت و هوای داخل سیلندرهای آن باشیم.
در ادامه گفتنی است که این وسیله نقلیه منحصر به فرد با نام "لندروور دیفندر SVX" شناخته می‌شود که بسیاری از آنان در حین فیلمبرداری از بین رفته است، اما یکی از آنان باقی ماند که پس از اتمام فیلمبرداری و پخش فیلم به یکی از مشتریان خصوصی فروخته شد. اما حالا این خودرو برای فروش به یک شخص دیگر، برای شرکت RM ساتبی ارسال شده است تا در ماه سپتامبر سال جاری شاهد فروش آن در قالب مزایده به قیمت‌های پیشنهادی باشیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/8
کیفیت این کجا کیفیت پاژن اشغال کجا پاژن یکی دوستام صفرشو ۸۰ میلیون خریده بود رو فرمونش ازبس مزخرف بود ی ماه بعد عین پلاستیک اشغالی سفید سفید شده بود توشم ک اصن هیچ ربطی ب این نداره عنوانتو عوض کن خودرو بانک از تو ک ماشین بررسی میکنی بعید بود
1396/5/8
لندروور دیفندر پاژن ایرانی؟!!!!
یعنی شما الان کیفیت ساخت، مونتاژ این رو با پاژن مقایسه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاژن که ایرانی نیست موتورش که میتسوبیشی هست اتاقش هم که لندروور میشه بگید کجاش ایران می زنه؟
فقط آرم مرتب خودرو رو فرمانش قرار می گیره که خیلی زحمت کشیدن!